2010. február 14., vasárnap

Horgolt iratmappa


Egyszerű, egyráhajtásos pálcákkal készítettem ezt az iratmappát, felhasználva a kis gobelint. A tartását egy A4-es, fekete (piros szerencsésebb lett volna) dekorgumi adja, ezt rávarrtam a horgolás fonalával az előlapra (így egyáltalán nem látszik a varrás).
Kezdőknek ajánlom, mire egy ilyen elkészül, teljesen profi leszel egyráhajtásos pálcákból :). Kihagyva a gobelint, egy megfelelő méretű téglalapot félbehajtva, a dekorgumit rávarrva, kispálcával körülhorgolva máris kész a mappa. Virágokkal vagy csillagokkal (amiben többen már nagyon ügyesek vagytok) lehet díszíteni, vagy más, kreatív ötletekkel.

4 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nagyon jó lett!! Nekem feketével is nagyon tetszik :)

elina írta...

SZuper jo lett! Nekem tetszik:-D

Eta írta...

Nagyon jó ötlet, és szép. Különösen feldobja az a gobelin. :o)

muzsi írta...

milyen jó ötlet ez a dekorgumi merevítés! már gondolkodtam, mivel lehetne táskát merevíteni, amit mosni is lehet...