2010. február 9., kedd

Újrahasznosítás horgolással

Mostanában befőttesüvegeket öltöztetgetek az újrahasznosítás jegyében. Nagyon jópofa, dekoratív dolgokat lehet így készíteni. Potpourrit tettem beléjük, de persze lehet bármit, még kaspónak is jók. Elkezdek egy egyszerű "csillag"-szerű kört az aljára, és folyamatosan rápróbálgatva az üvegre haladok fölfelé valamilyen dekoratív mintával körbehorgolva, összevarrás nélkül. A fantáziánknak csak a horgolótudományunk szabhat határt (bátrabbaknak még az sem, közben belejön az ember:).


Sokkal egyszerűbb mintával is nagyon mutatós, itt 5 láncszemes (pardon: légszemes!:) rucit kapott az üveg. Nyáron mécsestartókat készítettem, nagyon mutatós, ahogy a horgoláson átvilágít a lángocska.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ez elképesztően jól mutat :O
Annyira jó ez a blog... 2 napja találtam rá, de azóta mindig van mit néznem rajta... lehet én is átpártolok a horgoláshoz??? :D

Hencsi - bneheni írta...

Király! A jobb felső, és a bal alsó a két kedvencem, de a többi is szuper. Az ötlet is jó, én mindig szelektívbe dobom az üvegeket... Végig jártam a blogodat, az összes oldalt végig néztem, tök jó, tetszett, elidőztem Nálad rendesen :) Jó "termékeny" egy nőci vagy :):):)