2010. február 25., csütörtök

Horgolós blog mintákkal (kis változtatással)

Heni bejegyzése volt eredetileg, bocsánat, hogy kitöröltem, de változatlanul visszamásolom. Erre azért volt szükség, mert egy spamnak minősülő hozzászólást írt valaki, a saját blogja népszerűsítése miatt. Az oldalt nem minősítem (bár megvan róla a véleményem :( ), ez a népszerűsítési mód nem kívánatos itt, és szerintem máshol sem. Főleg, hogy semmi köze a horgoláshoz, és hozzánk sem. Remélem nem lesz több hasonlóra példa.

Szóval az eredeti bejegyzés így szólt:

Ezt a blogot még régebben találtam, sok szépség van fennt a csajnál, és mintákat is mellékel, csemegézzetek :):):):)

ui: Heni, boccs, remélem nem gond, hogy előzetes szólás nélkül variáltam. - Jandó

3 megjegyzés:

Julcsi írta...

Azért az a horgolt kádkilépő nem semmi. Valószínűleg rá se mernék lépni:))

Hencsi - bneheni írta...

Nem gond, köszi, hogy megcsináltad! Láttam este én is, be is pipultam, mert arra nem vette a fáradságot, hogy megállapítsa, hogy ez a blog nem egy konkrét személyé, hanem egy csapaté... Be is mentem a bejegyzések szerkesztésébe, de nem volt jogosultságom a hozzászólást törölni (mondjuk a blog törlése meg nem jutott eszembe :):):):) )
Szóval köszi :):):)

Unknown írta...

Tényleg mesés dolgok vannak... én most a virágos 6szögekből elkészítettem életem első horgolt bármilyét, amiből egy oltári jó spka lett, és hatalmas a sikere... de ezek a képes leírások számomra semmit nem mondanak:( pedig anynira szeretnék egy szép kendőt horgoln i magamnak... tud valaki segíteni? köszönöm, Szilda