2010. február 10., szerda

Szőrös fonal

Böngésztem a fonalkészletemben, és ezt az ufo-t találtam. Szőrös fonalnak neveztem el, és kipróbáltam. Próbáltam belőle horgolni, de nem látni a szemeket. Van-e valakinek ötlete, hogy mire lehetne használni az ilyen fonalat?
Apa megengedte, hogy lefotózzam a lábán a mamuszkáját. Régebbi munkám, évek óta használja, még mindig bírja. (a mamusz) Épp nézegettem, hogy is van kötve, de régen volt már. Ó bocsánat, most látom, nem horgolt, hanem kötött. Mindegy mostmár itt marad.

4 megjegyzés:

Eta írta...

Pl.ilyet:
http://horgolok.blogspot.com/2010/01/ma-hull-ho-es-alom-hull-hobol.html

hordosv írta...

Húúú, babahajnak nekem tuti jó lenne. Vagy süni tüskének.Sapkaszegélynek is tuti jól mutat. Ha végképp nem tudsz vele mit kezdeni, akkor átveszem:)

Viktória írta...

Nemrég küzdöttem én is egy hasonló fonallal, végül csak kötni tudtam belőle ugyanezen okból

Ildifolt írta...

Nagyon jó ötleteket adtatok, köszönöm!
Hordosv, ha végképp nem boldogulok vele, megkereslek!