2010. február 17., szerda

Sikerült! :)

Nemrég segítséget kértem Tőletek, úgyhogy most csak szeretnék köszönetet mondani a tanácsokért, jelentem, sikeresen össze állítottam 27 kis kockát (3 blokkba), a régit lebontottam, és újra csináltam, ezúttal már meg vagyok elégedve a munkámmal. A végén Altair javaslata alapján vásároltam egy csomag bazi nagy, nagy lukú, tompa hegyű tűt, a kockákat színével össze fordítva, és csak a belső 1-1 szálat össze fogva varrtam össze minden harmadik-negyedik szemet, és így nem egymásra, hanem egymás mellé kerültek, ezáltal valóban nem lett tömör. Imádtam, mert haladós volt, és jobban is mutat, lágyabb a blokk fogása. Kb harmad annyi idő alatt kész voltam az össze varrással, mint az első elrontott kocka össze horgolásánál.


Képzeljétek, a kolléganőm látta nálam a kockáimat, és behozott pár nagyobb, de gyönyörűséges horgolt kockákat, azt mondta, évekkel ezelőtt kapta német országból, csak össze kellene varrni, mert van egy takaróra való szerinte simán készen. Annyira szépek, hogy csuda. Most ezerrel próbálom rábeszélni, hogy had állítsam én össze neki (Ő tutira nem fog ilyennel bíbelődni), mert kár veszni hagyni ennyi készre horgolt kockát :):):)

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Gratulálok!
:-)

Babi néni írta...

Örülök, hogy segíthettem. :o)

Megnéztem egyébként azóta és matracöltésnek hívják. :o)