2010. február 8., hétfő

Igy van már egy ideje,csak eddig nem volt még alkalmam megmutatni.Sapka lenne belőle ha sikerül.Mire ezt  összehoztam  neki futottam néhányszor,de Jandó kitartása jó hatással volt rám,s csak addig próbálkoztam amig végre olyan lett amilyennek szerettem volna.Eleinte folyton hullámosodott a széle ahogy növekedett de gondolom azért, mert több szemet szaporitottam mint kellett volna.Folyton belezavarodtam a számolásba és nem tudtam hol kell a következő kört elkezdeni.Ti megszoktátok valahogy jelölni?

7 megjegyzés:

Natti írta...

Én nem jelölöm, de az látszik hol kezdődik. Magasításként mindig kell horgolni láncszemet. Egyszer úgy olvastam, hogy ha rövid pálcával horgolunk akkor egy láncszem kell magasításnak, ha félpálcával horgolunk akkor 2 láncszem, ha egy ráhajtásossal akkor 3 láncszem kell magasításnak. MA úgyis kezdek egy sapit és próbálom fotózni.

krisz írta...

Köszi Natti!Ezt megjegyzem!

Piszke írta...

A jelölésről nem tudok nyilatkozni, de a sapid színe nagyon tetszik. :) Biztosan klassz lesz!

Piroseper írta...

Szerintem is szép ez a zöld!!!

Jandó írta...

Nagyon jó lesz, úgy látszik megérte a kitartás. :) Magadtól találtad ki, vagy minta/leírás alapján? Meg lehet kérdezni kinek készül? A fonal színe is nagyon tetszik. képzeld, hétvégén vettem pont valami nagyon hasonlót. :)

Jandó írta...

Ó, és az előbb lemaradt, hogy nagyon jó tanácsot kaptam Altairtól a sorok jelölésére. Már használom is. Meg tudod nézni a 'Lehet ebből még sapka?' bejegyzésem megjegyzései között. Remélem neked is segít.

krisz írta...

Köszönöm mindenkinek!Bár a szine nem az érdemem...
A leirás innen van:
http://crochet-mania.blogspot.com/2008/03/blog-post_13.html
A nagy lánynak lesz belőle sapi,aztán ha sikerül a kicsinek is szeretnék egyet csak más szinekkel.
Eredetileg ezt a sapit láttam meg
http://szentpyr.blogspot.com/2009/04/sapi.html
és beleszerettem.Nekem a video túl gyors volt s nem is láttam ki belőle semmit,igy inkább a szöveges leirást használom.