2010. február 23., kedd

Amik mostanában készültek

Tudom, hogy sokan nem tartják hasznosnak ezeket a régimódi kis csipketerítőket, de én nagyon szeretek ilyesmit horgolni, mert minden sor új kihívás és jobban élvezem, mint az egyhangú egyforma pálcákat horgolászni. :o) Az én lakásomba (se) illenek persze, de nagyszerű ajándék sok ismerősömnek, nem szokott sokáig állni a tévé feletti gyűjtőhelyen.

 

A rózsás terítő a legutolsó Diana Filéhorgolás Special címlapján is látható (No. 16), abból horgoltam. Nem olyan nehéz, mint amilyennek látszott, mert egy középből, hat kisebb csillagból, hat levélből és hat pici virágból áll, amelyek mind-mind könnyűek, csak oda kell figyelni. :o) Igazából ez nagyon tetszik (tiszta Orsikás), szóval nehéz lesz elajándékozni.

9 megjegyzés:

micuska írta...

Gyönyörűek. Egyik álmom, hogy eljutok odáig, hogy tudok majd ilyeneket horgolni. Mert nálunk illenek a lakásba. Hányas tűvel készíted?

Macus írta...

Annyira kis finom szépségek...

bolyet írta...

Gyönyörű szépek és időtálló darabok!!!

Névtelen írta...

Hűűű, de szépek!
Én is próbáltam ilyet horgolni, mert nálunk is illik a lakásba, de kispiskóta vagyok én még ehhez :D Engem is érdekel, hogy hanyas tűvel készítetted!

Kriszta írta...

Gyönyörűek!!! Nekem is a kedvenceim közé tartoznak a terítők :)

Babi néni írta...

1.25-s Tulip tűvel (a zöld), amit a Röltexben vettem és általában a Piroska horgolófonalakat használom, mert abban nincs kartonpapírbetét és a kis maradékokat le tudom mérni, hogy hány grammos és elég lesz-e a következő horgolmányra. :o)

A kínai piacon vettem 750 Ft-ért egy minimérleget, amilyen az ékszerészeknek is van. Persze biztos nem hitelesített, de fonalra éppen jó. :o)

Lente Julcsi írta...

Na igen,ez kérem profizmus :o)

Zsófi írta...

Pont a napokban gondolkoztam egy patikamérleg beszerzésén. ;-)
Jó ötlet!

Végül is a súlyoknak kellene hiteleseknek lenniük.

Babi néni írta...

Csak a pontosság kedvéért jegyeztem meg, hogy nem hitelesített, de jól mér azért. Viszont ez nem súlyos, hanem elemes. :o)