2010. február 7., vasárnap

Maradékból


Előkerült egy halom régi fonal, meg kellene szabadulni tőlük. Láttam valami izgalmast itt. Gondoltam, kipróbálom, és én is készítek egy "praktikus csuprot".
Így is történt.
Az alja egy kör, addig szaporítjuk, míg el nem éri a kívánt kerületet.
Aztán abbahagyjuk a szaporítást, és addig horgoljuk körbe-körbe, míg nincs meg a magassága. A tetejével ugyanez a helyzet, csak egy sorral nagyobbra kell hagyni az alapját. Ha mindkettő kész, előszedünk a lomok közül egy 5-ször kidobásra ítélt, majd megmentett gumis mappát (milyen jó színei vannak már!), és megpróbáljuk körberajzolni a doboz alját. Nem megy, de véletlenül pont akkora, mint a levesestányér alja, így mégis lesz kör. :o) Aztán csíkot vágunk az oldala merevítésére. Amikor szépen beillsztjük, összepróbáljuk. És csak halkan káromkodunk, mert már/még mindeki alszik. Naná, hogy a tető kisebb.
Ügyesen visszafejtjük, és horgolunk rá még egy sort. :o) A tetejét díszíthetjüka már jól begyakorolt virággal. (Én még nem gyakoroltam be, illetve a sárga nem is virág, hanem egy mintát próbáltam ki rajta. ) Ha ráöltöttük, bevarrjuk - én ragasztottam - a merevítőt, és bele lehet tenni.... a lufit, mint Füles.




És végül egy gyors tatyó.

2 megjegyzés:

vivien-zsofia írta...

de jo az a tatyo,meg a másik is:D

Jandó írta...

Nagyon jó lett, és remek ötlet. Gyors tatyó - kinek mit takar a gyors. :) Jó, hogy neked az.