2010. február 24., szerda

Bemutatkozás

Nagy örömmel csatlakozom hozzátok én is, ahogy olvaslak benneteket, remek pezsgő és segítőkész társaság jött itt össze! Lesz mit tanulnom Tőletek! Köszönöm Jandónak a lehetőséget!:)

Én tavaly márciusban kezdtem el horgolni, az internetről tanultam meg, gyakorlatilag nulláról, azóta is tart a szerelem! A nagyinégyzetek voltak a csábulásom első okai...

Granny -s munkáim:



Talán az "összeszerelésről" még nem esett szó... innen tanultam!

Szép napsütéses horgolós napot mindenkinek!

10 megjegyzés:

bemka írta...

Isten hozott:))

Natti írta...

Gyönyörű munkáid vannak. Ismerem az oldalt amit linkeltél. A mellény csuda szép!!!! Én is szeretnék ilyet a lánykámnak.
Örülünk Neked.

picinyszepsegekotthona írta...

Szia, nagyon szépek a munkáid, nincsen véletlenül egy saját oldalad, mert mintha már láttam volna ezeket a szépségeket!! :)

Szentpyr írta...

Köszömöm szépen Lányok!:)

(Ha a bejegyzésben a nevemre kattintasz, ott vagy az oldalamon!:) )

Aledi írta...

De szépek ezek a takarók! Én is szeretnék ilyent a babáimnak : )

Belinda írta...

Gyönyörűek! A 2. egy kis kötényruha?

Belinda írta...

3. Bocsi:)

Szentpyr írta...

Köszi!:)

Belinda, mellény! Itt rajta van a kis nőn.:)

http://szentpyr.blogspot.com/2009/04/most-egy-melleny.html

Jandó írta...

Tényleg gyönyörűek. Nagyon szeretem nézegetni a munkáidat a blogodon is. :) Örülök, hogy csatlakoztál hozzánk.

Belinda írta...

Gyönyörűség(ek:)! Köszi!