2010. február 19., péntek

Saját sapka

Ez lett a saját sapkám, mert magamnak készítettem, és azért is saját, mert nem volt hozzá minta, csak kitaláltam, hogy kb. milyet szeretnék, és hozzáfogtam (mondjuk elég nagy bátorság vagy butaság volt, minden alaptudás nélkül). Meg is lett az eredménye, mert kb. 10-szer bontottam le, mire elfogadható lett. Semmi minta, mindenhol ugyanolyan, amit talán a fonal színe dob fel kicsit. Tudom nem a legszebb és legjobb, amit el lehet képzelni, de most jó lesz. Talán nem annyira rossz, és hordható. A lényeg, hogy belefér a hajam, letakarja a homlokom és a füleim. Eddig egy ilyet se sikerült találnom, ezért is örülök neki.

11 megjegyzés:

krisz írta...

De jó szine van!Milyen ügyes vagy!Ne legyél már ennyire kritikus magaddal!

Unknown írta...

Szerintem is jól sikerült, nagyon tetszetős! :) A színe és a fazonja is tetszik!

Dodie írta...

Nagyon jó lett! Nagyon tetszik a színe :) Én is valami hasonlóval próbálkozom épp, félig meddig leírás alapján - nem is teljesen értem a leírást meg am se pontosan olyat akarok. Nagyon tetszik :)

Macus írta...

Nagyon jó lett!

Tündérlátta írta...

Nekem is bejön a színe és a fazonja is! Nagyon ügyes vagy, hogy kapásból ilyen szépre sikeredett! Megtudhatom milyen fonal??

Eta írta...

Hűűű! Ez igen! Jó lett, és egyébként is, kit érdekel más véleménye, ha neked tetszik. :o)) Csak így tovább!

Névtelen írta...

Nekem is tetszik, ügyes vagy! :)

Zsófi írta...

Nagyon jó lett, szerintem is.

Ne aggódj, ha az ember nem minta alapján dolgozik, akkor ez van: nem tetszik, lebontom. Ez nem csak a kezdők problémája. :-)

A hibákból, elnézésekből szoktak kialakulni az újfajta minták. :-)

Annás írta...

Nagyon vagány lett :) Nekem tetszik!

Belinda írta...

Úgy tanulsz is, meg bátorodsz is, ha nem minta után dolgozol! :)

Jandó írta...

Köszönöm. :) Nem gondoltam volna, hogy tetszik, főleg nem ilyen sokmindenkinek. Hát igen, tényleg sokat lehet tanulni a hibákból és a kísérletezésből.
Tündérlátta, sajnos nem tudom már milyen fonal volt. Színátmenetes, 70% gyapjú, a többi műszál. A papírját sajnos kidobtam. Nálunk ez az egy fajta volt ilyen vastag (6-7es).

Ha esetleg valaki szeretné, megpróbálhatom leírni a mintát. Bár tényleg csak hasraütésszerűen készült, nem teljesen szabályos mindig. De ha így is kell, csak szóljatok.