2010. február 22., hétfő

A legapróbbaknak...






...készítettem mostanság ezeket a sapikat.Csak mert nem tudtam ellenállni...:-))Így most a Horgo-blog sapka szekciójához csatlakoznék ezekkel a kis aprókkal.Egy kedves fotós hölgy adta a "löketet" és hát beindult a fantáziám!Pillanatnyilag is "követek" el hasonlókat mert szárnyakat kaptam!Csak úgy...mert lubickolok a témában..és mert a fotós hölgy is értékeli hiszen már csemegézett belőlük és csak mert a legapróbb életkék ruhatárát is a "szívemen viselem"!
Leírásokkal nem traktálnálak Benneteket hiszen itt már mindenki csodás sapikat horgol!:)))

6 megjegyzés:

Belinda írta...

Gyönyörűűűűek! Mind! És lécci, igenis traktálj a macis leírásával, mert Mackókirálynőnek tökéletes lenne, még amíg ki nem tör a nyár.

Jandó írta...

Igazán szépek és különlegesek. A leírásoknak tényleg öülnénk, legalábbis én biztos. A csodásaktól még odébb vannak a sapkáim, és ezek eddig új méret és fazon különben is. :)Nagyon ügyes vagy.

micuska írta...

Igen! Kérünk leírást.

Aledi írta...

Hú, az a duplaponponos macisapka! Tünemény. A középsőt meg én is szívesen hordanám (az alsót meg a lányom:)

bolyet írta...

Köszi Aranyosak vagytok!:-))Rajta vagyok a leírásokon és akkor Ti is elkészíthetnétek.. akár magatoknak nagyban..én meg megnézném...
Szolgálati közleményként jelzem, hogy a héten két disznótorom van így kevés az időm de mindenképpen bejegyzem a készítést!

Névtelen írta...

Nekem is a macifüles a kedvencem :D, de a másik kettő is tündéri! Alig várom a leírásokat- azt hiszem, lesz még néhány sapkája a lányaimnak. :)