2010. február 10., szerda

Horgolt kistáska félig készen...


..... jobban mondva a horgolás része teljesen kész, "csak" az utómunkák vannak hátra, ami nekem nehezebben össze hozható, mint maga a horgolás (nem szeretek varrni). Szóval bélés, meg patent hiányzik róla, belőle, meg az alja sincs össze varrva még. A barátnőm kérésére készült, remélem, tetszeni fog Neki. Az egész táska egybe van horgolva, eddig nincs benne varrás, és egy erősebb fajta horgoló fonalat választottam hozzá, hogy tartósabb legyen. A füle végig rövid pálcával készült (húúú, de untam, alig haladt), hogy az is erősebb legyen, és tényleg használható valamit kapjak a végén. A béléstől remélem, hogy még fog egy kis tartást kapni, úgyhogy igyekeztem arra törekedni, hogy az alap női dolgokat elbírja, és ne nyúljon meg.


Compot, szőrös fonal, és sima fonal keverékéből kötöttem tavaly ilyen sálakat, a gyerekeim szerették hordani (bár idén már a bogyós fonal lett náluk a favorit)

5 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nagyon aranyos lett! Az utómunkák nekem sem a kedvenceim :)

Eta írta...

Negyon egyetértek a varrogatást illetően. Nem próbáltad a fület alábélelni, hogy ne nyúljon ki?

Tündérlátta írta...

Nagyon szép lett! Utómunka nálam sem díjazott..

bolyet írta...

Csatlakozom, nagyon nem szeretem az utómunkát, tovább tart mint maga a horgolás!Nálam legalábbis...Szép kis táska!:-)

Ildifolt írta...

Heni, köszönöm az ötletet!