2010. február 16., kedd

Eper sapka

Elkészült az én sapkám is.Az eredeti verziót  Rita blogján láttam meg és annyira megtetszett,hogy muszály volt nekem is késziteni egyet!Én gyapjúfonalat használtam és sajnos nem sikerült olyan szép szineket találnom mint amilyeneket ő használ,de azt hiszem a virággal sikerült ezt is egy kicsit feldobnom.Már nem olyan unalmas mint anélkül.A lánynak nagyon tetszik.Amióta kész van azóta idebenn is egyfolytában sapkában van.Én persze csak örölük neki!Gyönyörködöm bennük.Mégiscsak ez az első horgolmányom!Igaz hogy jól elbibelődtem vele,rengeteszer lebontottam és újra kezdtem,de a végeredménnyel meg vagyok elégedve.Rita egyébként már biztosan becsukott szemmel is meghorgolná,mert jó néhány példány kikerült a keze alól és egyik szebb mint a másik!A sapka elkészitésséhez ezt a leirást vettem alapul.Amit egyébként ő is belinkelt.Ugyanitt megtaláljátok a videót is hozzá.Nekem sokkal könnyebb volt a leirást követnem miután rájöttem mi az a HDC.Mivel 4.5 feles tűt használtam megtoldottam még néhány sorral.A fogyasztás utáni sorokban pedig már nem adtam hozzá a láncszemeket,ezért két sor után (a halvány rózsaszin rész)vissza szaporitottam. A virágot és leveleket innen tanultam.Azt hiszem igy, hogy kötni tudok sokkal hamarabb rájöttem dolgokra mintha teljesen a nulláról kezdtem volna.Igazából az volt sok idő mire összeállt a fejemben  hogy, hogyan alakithatom a formát.(Jól elszerencsétlenkedtem vele)Az én véleményem hogy összeségében egyszerűbb mint kötni és gyorsabb is.Teccik!

5 megjegyzés:

Kriszta írta...

Tündéri lett a sapi, nem is csoda, ha benn is hordja :))

bolyet írta...

Jaj de szép!!!Első horgolmány??Jujj.. az én első horgolmányom egy löttyedt papírzsepitartó volt, egy katasztrófa!Csodaszép sapi és a színei nekem nagyon tetszenek!:-))

Tündérlátta írta...

Csodaszép! A színek is nagyon jól állnak!

Jandó írta...

Hú, nagyon-nagyon jó lett. Kalap le előtted. Azt hiszem ezek után elhagyhatod simán az 1-es csoportot. :) De a lényeg, hogy nem csak szép, hanem a kis gazdájánál sikerer is van.

krisz írta...

Köszönöm lányok!Nagyon jól esik!