2010. február 21., vasárnap

Sapka?

Ilyen szép gyűjteményt vettem a csütörtökön a debreceni nagyállomáson 600 pénzért. Sok szép minta van benne. Alig lehet választani. Csak velem van a baj. Amikor be kellett jelölnöm a képességeim, nehezen döntöttem, mert minta alapján soha semmi nem sikerül, még csak nem is hasonlít a készülő darab az eredetire. :o)) Ha megnézek egy képet vagy én találom ki a mintát, akkor sokkal jobb a helyzet. Most is ez volt, a kiválasztott mintának az istenért sem értettem a leírását. :o)) Végül másikat választottam, ami persze nem olyan lett. Tudom, más fonal, más tű, és számolgathattam volna, hogy 15 cm-s legyen a kocka éle, de úgy döntöttem, inkább a táska lesz más méretű, mint a mint amilyennek eredetileg terveztem. A zseb mintája is saját. :o) Fület még kell rá szerkeszteni, és bélelni is kell majd, de a lényeg már megvan. :o)


Aztán Zsuzsa napra terveztem valamit:
Kesztyűt?
Vagy sísapkát?

Nem. Mobiltokot:

3 megjegyzés:

Belinda írta...

:))) Tutira nem fázik majd a mobil!

Iza írta...

Szia Eta! Ha esetleg kis segitségre van szükséged a blokkok horgolásában akkor értesíts le. Megvan nekem is ez a könyv, igaz angolul,de boldogulok a fordítással.Majd hamarosan én is társulok a bloghoz, csak legyen valami bemutatni való dolgom. :)
További szép napot mindenkinek.

Eta írta...

Köszi, kedves vagy. Lehet, hogy majd alkalmasint élek is vele, bár én legtöbbször "térben" gondolkodom.