2010. február 16., kedd

Sapka fiúsítva

Ha már annyi dícséretet kapott a sapkám, gondoltam akkor merek ajándékba is készíteni egyet. Van egy barátnőm, akinek a fia pont egyidős a kislányommal. Neki készült. Holnap tudom csak odaadni nekik, nem tudom mit szólnak majd hozzá.

Már többen említettétek a fiús sapka verziót, ezért is itzgatott a dolog. Neten néztem képeket, onnan jött a szín-minta ötlet. Ez is Natti leírása alapján készült. Jó vastag, tiszta gyapjú fonalat használtam (natúr és barna színű),amit egy régebbi pulcsi lebontásából nyertem. Hát, ilyen lett.

4 megjegyzés:

bolyet írta...

Ügyes,ügyes,ügyes!!!:-))

Zsófi írta...

Szerintem legalább a harmadik kategóriánkba átcsoportosíthatod magad. :-)

Nagyon jó lett, örülni fog neki a kisfiú!

Jandó írta...

Köszönöm. Aranyosak vagytok. :)A harmadik kategória még messze van, de azért igyekszem. A kettesen gondolkodom, de még sokminden alap dolgot nem tudok...
Ma adtam ada a kisfiúnak, és tetszett neki. Le-föl rakosgatta a fejére, és közben mosolygott. És rögtön tudta, hogy az ő ajándéka.

krisz írta...

Ügyes vagy!Nagyon jól néz ki!Látod most már csak hipp-hopp összedobsz egy sapit!!!