2010. február 17., szerda

Felnőtt sapka?

Tegnap este 11-kor elkészültem egy sapival, assztem hogy jó lesz rám, hát csak a lányomra lett jó :) Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e felnőtt sapkához valamilyen leírást adni. Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de próbáltam hogy egy sorral többet szaporítok mint a gyereksapkánál, de akkor meg nagyon nagy lett az egész, mint valami tányér és nem is nézett ki jól. Lehet, hogy az elején több láncszemmel kell kezdenem? De mégis mennyivel, 10-12-vel? Írtátok, hogy lehet közben 1-1 szemet szaporítgatni, én ettől nagyon félek, hogy akkor csámpi lesz a sapi.

Bocs, ha idétlenségeket kérdezek... ha valaki válaszolna, megköszönöm.
Úgy szeretném, ha végre valamelyik sapi már rám is jó lenne.. lehet hogy velem van a baj? :P

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

:-) Nincs veled semmi baj.

Elvileg ugyanúgy kellene elkészíteni.

Viszont, ha túl nagy lenne a fejedre még egy környi szaporítással, de kicsi anélkül, akkor vagy eleve kevesebbet kellene szaporítani egy körben, vagy az utolsó sorban kevesebbet. (Pl. 6 körben 6 szem volt és még kellene 4: 40 szem. Ezt el lehet osztani 5 sorban 8 szemként, vagy az utolsó sorban tényleg csak négyet, vagy 8 sorban 5 szem, stb.)

Másik megoldás: alulról kezded el a sapkát horgolni, annyi láncszemmel, amennyi a fejedhez kell. Az összekapcsoláskor vigyázni kell vele, ne csavarodjanak el a szemek, mind egy irányba nézzen. Mikor már megfelelő magasságú (illetve 1-2 centi kellene még), akkor kezd el fogyasztani, addig míg 6 (3) szem nem marad a tűn.

Hencsilli írta...

Köszi Rózsaszín Pöttyök! Közben elkezdtem úgy, hogy 12 szemmel kezdtem, utána pedig a leírás szerint. Úgy néz ki, hogy most jó lesz rám ::))
Igyekszem majd fényképet is feltenni róla.