2010. február 17., szerda

Meghoztam :)

Nah itt van a mai termés: A Horgolás Bibliája, a teljes könyv scannelve. Nem tudom meg tudjátok-e nézni így, hogy "nem nyílvános" remélem igen, és remélem ez azt jelenti hogy nem lehet ráguglizni könnyen, nem vagyok biztos benne h nem koppintana érte valaki az orromra :) A Csak Két Gombolyag-on még gondolkodom hogy érdemes-e scannelni, mert annak ellenére ami rá van írva, nincs túl sok horgolás minta benne - inkább kötéshez van - és elsősorban a különleges fonalakra építkezik mint az érdekes mintákra. Persze ha valaki kéri bescanneltetem ezt is, csak várok vele kicsit, mert ez is nagy munka volt anyutól :) Elég nagy méterűek a képek, így nagyítva könnyen olvashatóak és jól látszik a minta is, de ha túl nagy, vagy bármi más probléma van vele, szóljatok és igyekszem javítani :) Remélem mindenki talál benne számára érdekeset!

19 megjegyzés:

Dodie írta...

Most nézem hogy a picasa valamiért nem számsorrendben töltötte fel őket :S Remélem azért ki lehet rajta igazodni!

Jandó írta...

Hú, most néztem, nagyon köszi. Azt hittem, hogy majd egy-egy oldalt teszel fel. De rögtön az egészet. Tényleg jó sok munka lehetett. Igazán kedves Anyukádtól, hogy ezt megcsinálta.

Macus írta...

Ó, de jó! Éppen ma jegyeztettem elő egy antikvárium oldalán. Nembaj, addig se kell várnom.
Köszönöm én is!

Kriszta írta...

Hálás köszönet a munkátokért!

Babi néni írta...

Köszi szépen! Nekem lejött. :o)

Dodie írta...

Úgy is volt hogy csak egy-egy oldalt majd, meg jelöltem is h miket szeretnék, de most volt ideje meg alkalma anyunak suttyomban scannelni, és azzal jött haza hogy megvan az egész :)

Névtelen írta...

Hűűűűűűű :) Én is épp ma kerestem rá, hogy meg kellene venni, aztán elszomorodtam az árán. Nem is gondoltam, hogy ma ilyen kincset találok itt :D

Névtelen írta...

TIPP!
Ha van egy kis türelme az embernek, és szeretné ezt a könyvet a magáénak tudni, akkor egyenként kinagyítva (megvárva hogy élesítsen) lementeni a képeket, azokat akkor számozva menti, tehát a sorrend automatikusan helyreáll, és bárki, bármikor a saját gépén is hozzáférhet elsőosztályú minőségben.
Nagyon köszönöm Insh!!!! Nem is tudod mennyit segítettél, és mennyi eredménytelen neten bóklászástól mentettél meg!

krisz írta...

Nagyon köszi Insh!Le is mentettem egyből a gépemre annyira jó dolgk vannak benne!Köszi hogy fáradtál vele!

Krike írta...

Köszönöm én is! Én eddig csak oldalakat találtam belőle a neten, így nagyon-nagyon örülök neki! :)

Hencsilli írta...

Köszi Insh! Nagyon jók vannak benne!

bemka írta...

Sziasztok Horgolósok.Hoztam nektek megmutatni valamit.Találtam, sok minden van, mindenki csemegézhet kedvére. http://acrochettoychest.blogspot.com/

KeDo írta...

kösziköszi...már spirálozom is :)))

Névtelen írta...

Szuper, köszii! :)

Tündérlátta írta...

Ezért egy virtuális nagy tortát küldök és remélem valamikor lesz módomban egy szeletre vendégül látni!

micuska írta...

Hát,... bemutatkozásom előtt muszáj megejtenem a köszönetet. Örök hála!

Unknown írta...

Jaj de jó, összegyűjtve egy helyre, el is kezdtem lementegetni! Köszönöm én is!! :)

hordosv írta...

Fantasztikus vagy:)

zazálea írta...

Jézusom... hihetetlen vagy!