2010. február 18., csütörtök

Hú-ha! Remélem itt kell megírni.







Szervusztok! Remélem a blog oldalon jelenek meg. Sok blogot olvasgatok, de bejegyzést még soha nem készítettem. Ez az első "blogom", és ezúton is köszönöm Dórinak a lehetőséget. A horgolás január második hete óta tölti ki a napjaimat. A 3. csibével vagyok itthon, aki kislány lett, és valszeg a hormonjaim tereltek a hímzés és a varrás felől a kötés-horgolás felé. Annyi gyönyörű dolog van kislányoknak, hogy nem maradhattam tehetetlen. Anyukámnak vérében vannak ezek a tevékenységek, de hát neki eleve lányai vannak! Amikor októberben jött a vágy, megkértem, tanítson meg kötni. Alapszinten meg is tanított, lett sál, sapka, de tovább nem jutottam. Azután jött a horgolás, de annyira gyors a keze, hogy nem tudtam még leutánozni se. Kínlódtam a leírásokkal, nem mentek, és egyszer csak beütöttem a youtube-ot. Egy "Granny's square"-rel (nagyi négyzet) le is hullott mindenről a lepel, azóta tudom értelmezni a leírásokat is. De megmaradtam a youtube-nál. Nagyon szeretek onnan horgolni, főleg az apróbb tárgyakat. (a ruhadarabokhoz még bátortalan vagyok) Igyekszem majd linkelni a hölgy oldalát, akinél a legtöbb időt töltöm.
Addig is hozok néhány fotót az egy hónap alatt készült dolgaimról. Megj.: a lakást azóta nem fotóznám ilyen büszkén:-)
Örülök, hogy e lelkes csapat tagja lehetek.

Akkor most mi van? Miért torlódnak a képeim? Segítség!

5 megjegyzés:

Natti írta...

Ügyes vagy, örülünk Neked.

Dodie írta...

Próbáld meg egérrel széthúzogatni a képeket, akkor nem másznak egymásra :) Megjegyzem, én azt hittem szándékos kollázs :D Kezdtek ideges lenni, más csak 25 napom van h ilyeneket horgoljak :S Meg tudom én ezt valaha tanulni?:D

micuska írta...

Köszönöm Nektek!

Insh a gyöngyékszereket te készítetted? Hú! azt még naon sztném megtanulni. Miért csak 25 nap?

micuska írta...

Nem sikerült szétszednem az egérrel sem őket, de legalább, most máshogy másztak egymásra.:-)
(miért nincsenek itt smiley-k?)

Dodie írta...

Az ékszereket nem én, hanem anyum csinálja, csak szeretem őket mutogatni :) Nekem ahhoz nincs sem "szemem" (igaz, anyunak is csak rásegítéssel :D) sem türelmem :) De ha érdekel az ilyesmi nézz be ide: http://gyongykucko.blogspot.com/ (ez nem a reklám helye!)
Azért csak 25, mert te ezeket egy hónap alatt horgoltad, én meg kb 5 napja kezdtem el a horgolást, így a 30 napból már csak 25 maradt :D
Smiley-k nem tudom miért nincsenek, nekem annyira nem hiányoznak, megszoktam így is :D