2010. február 9., kedd

Sziasztok!
Köszönöm, hogy bekerülhettem közétek!

A blog alapítója kérte írjak egy rövid bemutatkozást, hát ez próbálnám megtenni most.

A legfontosabb amit tudnotok kell rólam, hogy imádok kézimunkázni, nincsen kedvencem, szinte minden technikát kipróbáltam már, és mindig az adott tárgy szabja meg melyiket is használjam. Nem vagyok profi egyikből sem, csak egy háromgyermekes (mind a három fiú!) anyuka maradék szabadidejét és kézügyességét próbálom kamatoztatni. Örömet okoz minden egyes darab ami kikerül a kezem közül! A horgolásból van még bőven mit tanuljak tőletek, rengeteg igényes és gyönyörű munkát láttam itt! Ígérem próbálok majd veletek lépést tartani (asszem nem lesz egyszerű), és néha a saját munkáimmal jelentkezni.

Van egy eszerű kis blogom itt, nem túl régen kezdtem el és nincs is túl sok bejegyzés rajta még, de talán picit jobban megismerhettek belőle.

Amit ma megmutatnék nektek, az egy baba és a neki készült kisruha. A waldorf babák minájára készült, csak picit olcsóbb alapanyagokból, karácsonyi ajándéknak, a bátyám kislányának!

4 megjegyzés:

Natti írta...

Örülünk neked. NAgyon szépek a munkáid, a BABA csodálatos.

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz :)

picinyszepsegekotthona írta...

Köszönöm!

Tündérlátta írta...

Szerény ember, csodás munka!