2010. február 8., hétfő

Bemutatkozom

Sziasztok!


Jandó, köszönöm a meghívót! Én csak kb 2 napja akadtam Rátok, és nagyon megörültem a csapatnak (bár szinte senkit sem ismerek)
Horgolni gyerek koromban tanultam meg, és egészen pár évvel ezelőttig abban a hitben éltem, hogy én nem is tudok, mert "csak" a pálcákat, és a láncszemet ismerem. Aztán egy kolléganőm felvilágosított, hogy nagyon más nem is kell hozzá, úgyhogy tudok is horgolni. Ez pár éve volt, azóta persze tudom, hogy azért vannak itt is spéci dolgok, de abszolút nem nehezek, így lelkesen horgolgatok folyamatosan valamit. Lassan haladgatok, mert más kézimunka is sűrűn akad a kezembe (elsősorban a keresztszemes hímzés szerelmese vagyok, de kötni is szeretek, meg olvasni is, így ez a 4 hobby osztja meg a kevéske szabad időmet, ami 3 gyerek mellett jut)

Kb 2 hete készült el el horgolt kis táska a barátnőm kérésére, még bélést kell bele varrnom, hogy totál kész legyek vele. Azótal apróka kockákat horgolgatok, tényleg aprókákat, kb 2-2 1/2 gyufás skatulyányi egy-egy kocka. Az eredeti tervem szerint a francia ágyra ágyterítő lenne, de azóta, amióta ezt kigondoltam, és lelkesen neki álltam, már úgy vagyok vele, hogy ha egy díszpárnára való össze jönne ekkora kockákból, akkor is büszke leszek magamra :):):):):):):)
Szóval erről a két munkámról még nem tudok fotót hozni, majd igyekszem a fotóval is még a napokban, meg ezzel kapcsolatban egy kérdésem is lesz, de ezt majd később....

Viszont meg tudom mutatni azokat a horgolásaimat (vagyis töredéküket), amiket az elmúlt időszakban alkotgattam, ezekből mindegyikből sorozat gyártásban készültek a darabok, a kicsi fenyőből évek óta évi 40-60 készül el, a csillag-hópehely most karácsonyra készült először, a mobiltokból sem tudnám már össze számolni, hogy az évek alatt mennyit hoztam össze. Természetesen szinte mind-mind ajándék, így itthon van, amiből pl. egy sincs, mert mindig elkunyizza valaki az itthonra szánt "termésemet" :):):):):) A nagy, ezüst fenyőről annyit árulnék még el (írtó büszke vagyok magamra miatta :):):):):) ), hogy saját ötlet alapján, saját tervezésben készült, asztali dísznek szántam (természetesen ajándékba). Aztán olyan munkás volt, meg az ezüst szál is csúszós nagyon, hogy több nem is készült belőle, pedig itthonra is jó lenne egy karácsonykor.

A besorolásomon sokat gondolkoztam, és nem tudom eldönteni, mert ruhát nem horgoltam még, meg szerintem nem is fogok, de azért kezdőnek sem mondanám magam már, és nem csak az egyszerűbb dolgoknak állok neki. Jandó, Rád bízhatom? 3-as, vagy 4-es :):):):):) Na jó, legyen a 3-as, aztán majd ha sikerül mégis ágyterítő díszpárna helyett, akkor jutalomból átsorolsz :):):):)

Még utolsóként a blogomat szeretném belinkelni, hátha valakit érdekel :)

Na, és végül jöjjenek a fotók

Szép napot mindenkinek: Heni









6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Írtam Heni a blogodra is. Engem ismersz a FMXC-ból. :D Szőkéné Timi vagyok, csak ezen a néven blogolok.

Macus írta...

Heni!
Nagyon szépeket mutattál. A fenyőket imádom.
időhiány ismerős: sok kedves elfoglaltság, 3 gyerek...

Natti írta...

Szerintem nyugodtan 4-be soroltasd magad.
Ügyes vagy nagyon!

Lente Julcsi írta...

Nagyon szépeket készítesz!

Belinda írta...

Gyönyörűségek egytől egyig, szerintem még a négyes is szerény besorolás! :)

Hencsi - bneheni írta...

Köszönöm Nektek, az külön öröm, ha a "szakértő" szemeknek is tetszik a munkám. Eddig főképp a hímzősök látták, meg az ismerőseim, de viszonylag kevesen horgolnak közülük.

Timi, jéééééé, de lemaradtam, nem is tudtam, hogy blogolsz Te is :):):):) Így jár az, aki ritkán jár az fmxc-re fórumozni...