2010. február 17., szerda

Sapka...táska:-)))

Milyen meglepo...ugye? Amióta nem hímezhetek rájottem hogy a horgolást is bizony igen csak imádom:-) Ma készítettem a Miusnak ezt a csipkemintás sapkát. Most fehér fonalat választottam így nagyon szépen lehet látni a mintát. Még eggyet készítek a Chanelnek is:-D



És nagyon szépen alakul a táskám is. Végul egészen más formára vartam ossze, nekem nagyon tetszik. Még bélést kell bele varnom és meghorgolni a fuleket és kész is lesz az életem elso(de nem utolsó) horgolt táskája.


A sapka leírása....

2 megjegyzés:

Belinda írta...

Nagyon tetszik a sapka is meg a táska is. Ez a minta nem hagy nyugodni, előbb-utóbb meghorgolom.

Karina írta...

Most néztem meg jobban ezt a sapit, csipke mintásat még sosem készítettem, féltem tőle. A tetejéről kell kezdeni és soronként körbe haladni? Hányszor kell ismételni ezt a mintát? Vagy nagyon rossz nyomon járok?