2010. április 24., szombat

bejelentkezés

Sziasztok!

Zsizsa vagyok, egy ideje már olvasgatlak benneteket, és gyűjtöm az ötleteket, plusz átveszem a lelkesedést a horgolás iránt. :-) Nemrég kezdtem horgolni, nem megy valami gyorsan, mivel négy lurkót terelgetek itthon (a legidősebb 6,5 éves, a legfiatalabb 8 hónapos), viszont már most imádom. Eddig már három gyereknek van egy-egy sapkája (a nagylányé a topikkedvenc virágos), a negyediket nemsokára kezdem, és szeretnék mamuszokat is gyapjúfonálból (itthonra is, meg a gumicsizmájukba, hogy ne fázzon a lábuk, amikor pocsolyáznak). De legjobban most a tornacipő izgatja a fantáziámat, egy szép rózsaszínt tervezek a legkisebbnek. :-) A sapkákon kívül eddig egy táskát, egy kicsi terítőt, és kereszterőle egy nagyikockákból összeállított keresztet horgoltam, meg 3 blokkot a közös takaróhoz. Nem valami sok, de lesz ez még több. :) Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogra, már eddig is sokat kaptam tőletek, és biztos vagyok abban, hogy még többet fogok. :-)

Megpróbálok betenni képet a sapkákról, a többi dolgot nem fényképeztem le sajnos.

Jó horgolást mindenkinek továbbra is!

Zsizsa

Bocs, képek holnap, ébredezik a kicsi.

1 megjegyzés:

Natti írta...

Jó, hogy megint új kollégát köszönthetünk