2010. április 3., szombat

Horgolt sapka

Jandó sapija annyira megtetszett, és már hogyne tetszett volna meg, amikor nagyi négyzet, hogy tegnap fogtam magam, és neki álltam sapkát horgolni. És most először leírás alapján, nem pedig youtube-os videóval. :)
Maradjunk annyiban, hogy az első próbálkozásom, mivel bővíteni szerettem volna, borzalmas lett, két felnőtt ember feje is elfért volna benne, szóval lebontottam. Aztán dupla láncszemmel újra kezdtem horgolni, így a körbe 24 egyráhajtásos pálca került, de minden más maradt a régi. Aztán folytattam tovább, de rá kellett jönnöm, hogy a 3. lépést így nekem nem kell megismételni, mert különben lehetetlenül hullámos lesz. Így megint bontottam, majd a 4. lépést kihagytam, és az ötödikkel folytattam, egészen addig, míg megfelelő nem lett a mérete, akkor én is rövid pálcákkal zártam le, és ez lett az eredmény. :)







4 megjegyzés:

Jandó írta...

Örülök, hogy használható volt a leírásom. :) Nagyon jól átalakítottad a méretedre, igazán ügyes vagy. Jó lett.

Amelie írta...

Köszönöm szépen, a leírásodból igazán könnyű volt még nekem is dolgozni. :))

Missy írta...

szia!

Véletlenül találtam ide, mert nagyon tetszenek az ilyen stílusú sapkák, és gondoltam valahogy összehozok egyet--egyszer:) A gond: nem tudok horgolni :D Nem tudnál ajánlani egy olyan oldalt, ahol elsajátíthatnám az alapokat?

ui.: fantasztikus a sapi:)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

barkafonal.hu horgolósuliját tudom ajánlani:
http://www.barkafonal.hu/shop/horgolosuli/

vagy a http://horgolas.gportal.hu oldalt :)