2010. április 18., vasárnap

BEMUTATKOZÁS – SKIPPO :)

Kedves Horgo-Blogosok!

Szabóné Balogh Vera vagyok (Skippo). Egy ideje lelkes olvasója vagyok a blognak. Nagyon jó kezdeményezésnek tartom az ilyet, a közös kézimunkázó / kézműves tudásbázisok létrehozását. Kisgyerekes anyuka vagyok, jelenleg még otthon a csöppséggel. Körülbelül 2 hónapja horgolok. Azóta viszont elég intenzíven. Egyszerűen beleszerettem. Nagyon köszönöm az itteni leírásokat, folyamatosan a segítségemre vannak. Sokat tanulok itt. Eddigi munkáim itt láthatjátok.

A sapka kicsit kezdetleges még. Nagyon köszönöm a leírását Elinek. Sajnos a megfelelő mértékű szaporításhoz nekem még gyakorlat kell.


A Tilda nyúl sapija és cipőcskéje hasracsapásszerűen készült. Nem is igazán egyforma a kettő. Legközelebb írni fogom, mit hogyan csinálok, hogy ilyen ne forduljon többet elő. :) Több kép a figurákról itt látható.


Horgoltam két blokkot is, s az utolsó pillanatban elküldtem Karinának. Kicsit csálék. Rá bízom, hogy mit kezd velük. Lehet a szíves nem is babatakarónak való. Azt Annás szíve alapján kezdtem (köszönöm a profi leírást), csak megnöveltem a méretét. Körbe pedig ötletszerűen horgoltam.


Tegnap este pedig megleptem magam ezzel az univerzális hajpánttal. Egy olasz blogger oldalán leltem. (Kérésre magyarosítva leírom a készítési menetét. De akár le is rajzolhatom, ha úgy könnyebb valakinek.) Univerzális, mert nem csak hajra rakható, hanem akár nyaklánc gyanánt nyakban, vagy bevállalósabbaknak akár Jumurdzsákosan is hordható. :)

6 megjegyzés:

Aledi írta...

Isten hozott.
Tündéri a sapi (és a modell:), a mini nyuszifüles mamusz nemkülönben. A hajpánttal én maradnék a fejen hordásnál :)

Skippo írta...

Köszönöm a köszöntést, meg a többit. :) Hát a "szemfedős" dolgot meg egyszerűen muszáj voltam kipróbálni. :D De én is inkább csak a fejemen hordom.

Amelie írta...

Üdv az oldalon! :)
Szerintem is édes a sapi, de a viselője sem marad le mögötte, sőt! : )
A hajpántod pedig nagyon tetszik. ^^

Skippo írta...

Köszönöm neked is Amelie. A modellhez is van ugyan közöm, de azt hiszem véletlen, hogy ilyen jól sikerült. :D

Piszke írta...

Szia Skippo! Jó hogy jöttél és jó helyre csöppentél. :)
Az eperke sapi annyira eredeti! Nekem nagyon tetszik! A nyuszkó puffos, buggyos sapkája pedig meseszerű. Ötletes a fejpánt és sokféle módon felhasználható, amint azt te is illusztráltad. Ügyesen elsajátíttotad az eddigieket, csak így tovább!

Skippo írta...

Köszönöm. :) A sapka teljesen magától formálódott ilyenné, terítőből. Annyira elmentem a szaporítgatásokkal, hjogy véletlen sikeredett így. Aztán már tetszett, s negyedjére már nem bontottam vissza. :)