2010. április 17., szombat

JANDÓNAK..................(persze mindenkihez szól)

Annyira sok minden történt velem, így semmi írásra nem maradt időm. A saját blogomat is hanyagolom....sajnos.
Egyszer majd leírom miért..., ha érdekel titeket.

SZóval készen vannak a blokkok...de még nem adtam fel, mert hétfőn szerettem volna.
Emlékezetemben az élt, hogy 22 a határidő. TÉVEDTEM!!!!!!!!!!!!!!
Azért még elküldhetem? Nem baj ha kizáródom a versenyből de szeretném elküldeni.
Mit szóltok?!

Persze a a másik játék virága is megvan, csak még fotózni nem tudtam....
KÖSZI A MEGÉRTÉSETEKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 megjegyzés:

Jandó írta...

Kedves Natti! Köszi, hogy írtál, már nagyon hiányooltalak. Remélem semmi rossz nem történt, csak sok jó. :)Örülnék, ha egyszer elmesélnéd. A blokkokat nyugodtan add fel hétfőn, biztos Karina is beleegyezik. Nem is nagy csúszás, meg még előre szóltál is. Különben sem verseny, hanem egy kedves gesztus, amivel segítesz, és szebbé teszed a közös takarót. A virág meg még ráér, van még rá 1 heted.

zazálea írta...

Hát, én ezt totál értem, magam is hasonló cipőben járok, elúsztam, elcsúsztam, de valami rémesen. :o(

Natti írta...

Köszi csajok.
Jandó! Blogom lesz minden magyarázat