2010. április 29., csütörtök

Fürge ujjak könyve

Kiárusításon vettem a könyvtárunkban, 100 Ft volt. Ha érdekel valakit, szívesen odaadom, mert kettő volt belőle, úgyhogy magamnak is vettem egyet :-) Többféle kézimunkamodellek is vannak benne (horgolás, frivolitás, vertcsipke, hímzés, kötés) sőt, a végén még receptek is vannak :-D A Műszaki könyvkiadó adta ki, 1975-ben, a hátsó borítója hiányzik. Orczy tér, illetve Felvonulás tér környékén vehető át (persze postázom is, ha kell, csak úgy drágább lesz a hús, mint a leves).
A képre kattintva meg tudjátok nézni a tartalomjegyzéket is.

5 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Én szeretném!

Skippo írta...

Ez nekem is megvan! :D

Lívi írta...

Oké, Kata, tied! :-) Egyeztetünk az átadásról.

micuska írta...

Mondjuk ebben a Picassa-s formában végig nézegetném az egész könyvet. :-) (csak vicceltem)

Babi néni írta...

Nekem is megvan. :o) 75-s, mint én, azért vettem meg. És egy fele lakunk, ezek szerint (Orczy tér)? De fura! :o)