2010. április 25., vasárnap

Lezárult a játék első fordulója?

Nagyon köszönöm a résztvevőknek a sok munkát, amivel készültek, és a képeket is!

Sajnos van egy kis problémám az összegzéssel. Nagyon bocsánat, de csak holnap készülök el vele, mert a gépünk kisebb javításokon esett át, ami miatt egész idáig nem volt használható, sőt még most sem az igazi. De ígérem, holnap pótolom az elmaradást. Addig is még egy kicsit fúrhatja az oldalatokata kíváncsiság, hogy milyen különleges dolgok készültek. Mert azok lettek, bizony!

5 megjegyzés:

Karina írta...

Köszi, hogy jeleztél, mert már nagyon lestem, hogy mi újság játék fronton..
Jó éjt!

Belinda írta...

Csak nyugodtan, kényelmesen! :)

Natti írta...

Jandó!

Kerestelek ma. Küldtem levelet képekkel.
Remélem versenyezhetek...ugye?!
18-án már egyszer elküldtem a képeket, de akkor úgy látszik nem kaptad meg.

Jandó írta...

Natti, valami nagy gáz van, mert már én is írtam kétszer. Tőled meg még egy levél sem ért ide. Mit csináljunk? Talán próbáld meg a másik címemre: yutek@freemail.hu. Akkor még megvárlak, hátha sikerül.

Natti írta...

Küldtem ismét.