2010. április 9., péntek

Bemutatkozás

Sziasztok!
Mesi vagyok, három gyerkőcös anyuka. A horgolást most fedeztem fel magamnak újra - nagyjából a Horgo-blog megjelenésével egy időben, és, ugye, nincsenek véletlenek ... :o). Eddig az időhiány tartott vissza a jelentkezéstől, féltem, három apróság mellett nem lesz időm, hogy elég gyakran mutassak valami kész művet. De a sok lelkes anyuka bátorítóan hatott rám, úgyhogy most itt vagyok :)
Horgolni még gimnazista koromban kezdtem el, akkor született egy két ruhadarab, táska, majd sajnos a horgolás minden egyéb kézimunkával együtt feledésbe merült, egészen mostanáig. Akkor a 4-es csoportba soroltam volna magam, most inkább a 3-asba. A mintaleírásokat általában elég jól értem, és a megvalósítás sem okoz gondot. Viszont a fonalak megválasztásában elég bizonytalan vagyok (örülnék, ha tudnátok ebben segíteni), milyen típusú, minőségű és vastagságú fonal mire jó. (Például a sapkáim rendszeresen kitágulnak és a hordástól óriásira nőnek)
Eddigi ténykedésem néhány Drops Design-os és Mary Jane papucs volt (az utóbbit jobban szeretem) és sapkák, de fénykép csak az egyik sapiról készült. Ezt meg is mutatom. Horgo-blogos minta alapján: nagyon köszönöm a leírást, nagyon világos, érthető volt, a sapka pedig nagy örömöt okozott kislányomnak.

2 megjegyzés:

Aledi írta...

Jó, hogy jöttél, Mesi. nagyon szép sapi lett.

Mesi írta...

Köszönöm :)