2010. április 15., csütörtök

Horgolt blokkjaim

Én is megmutatom az elkészült blokkjaimat a közös takaróhoz. Kicsit fiúsak lettek, de kékek-zöldek-lilák is kellenek, ugye? A legbüszkébb a bazsarózsásra vagyok, nem volt könnyű elkészíteni a virágot, de megküzdöttem vele :) Blogomon belinkeltem néhánynak a leírását, amiket régebben is mutattam már. Ha valakit érdekel valamelyik másik leírás, szívesen elküldöm.
Nemsokára jelentkezem egy kis statisztikával, de megvárom, hogy mindenki blokkja ideérjen. Még a héten is volt jelentkezés! Olyan boldog vagyok! HATALMAS takarónk lesz!
Mindenkinek ölelés érte!
Karina

9 megjegyzés:

Aledi írta...

Fiúsak, vagy sem, nekem nagyon tetszenek :) Az a bazsarózsás tényleg nagyon különleges.

Karina írta...

Köszönöm, kedves vagy! :)

Belinda írta...

Nagyon szépek, és a tálalásuk is. Gratula!

Karina írta...

Köszönöm Belinda, Picasaval szoktam kollázsokat készíteni, nagyon könnyen megtanulható.

Timtom írta...

Nagyon szépek :)A statisztikára meg nagyon kiváncsi vagyok :)

Karina írta...

Gyanítom, hogy szép nagy számok lesznek benne :))

Hencsi - bneheni írta...

Tök jóóóóók :):)

Közös össze varrást terveztek még, vagy megoldjátok másképp? Csak mert én benne lennék, de sajnos olyan beosztásom van, hogy minden hó 15-éig a következő havi szabadság igényemet le kell adni, így jó előre kellene tudnom....

Karina írta...

Kedves Hencsi!
Még nem tudjuk az összeillesztés idejét, így ha a közelben laksz és nem túl megerősltető eljönnöd, nagyon örülnénk neked! Meg bárkinek, persze. Valószínüleg egy szombat kora délután lenne, Dunakeszin a leülés, de úgy sejtem, örülünk, ha a blokkok elrendezését kitaláljuk és az összevarrás majd esténként lesz a feladatom:) Még szólunk majd:)

Hencsi - bneheni írta...

Nem, sajnos nem a közelben lakom, nagyon nem, ezért kellett volna előre beterveznem, de akkor szerintem kimarad a részemről, ha a varrást estékre tervezed.