2010. április 23., péntek

Konzervesdoboz új ruhája

És ha már így visszatértem az éterbe, megmutatom nemrég készült horgolt ceruzatartómat is:

Hozzávalók:
-konzervesdoboz
-maradék fonal

Körben horgoltam csigavonalban rövidpálcákkal, alul egy körlapot, majd amikor elég széles volt (belefért a konzervdoboz, de nem lötyögött rajta), akkor már csak egyenesen felfelé. A tetejénél szűkítettem, vagyis az utolsó két sorban kb minden ötödik-hatodik szemet egybehorgoltam. Végül még egy kis virágot is kapott, ami így elrejt két színváltást is.

7 megjegyzés:

Babi néni írta...

Találtam a kertben egy elhajított kukoricakonzerves dobozt, ami egy dohányos cimbinek lett kihelyezve és valahogy ott maradt. És csak a külseje rozsdásodott meg, szóval a fehér bevonatos belsejű konzervesdobozba lehet ültetni is. :o) Most már biztos.

Zsupszi írta...

ok, próbálkozom :-)

Ildifolt írta...

Hát ez remek! Úgy is, mint újrahasznosítás, úgy is, mint horgolás, és a színek is. Ötletnek is remek, és a kivitelezés is első osztályú. Nagyon ügyes vagy!

Aledi írta...

Ó, ez szuper! Szépséges, és jópofa.

Piszke írta...

Ötletes a ceruzatartód! Nagyon szeretem az "újra" ötleteidet! :)

ihigabi írta...

Szerintem is jó lett!

Szentpyr írta...

szuper az ötlet és tök jó a leírás is! köszi!