2010. április 18., vasárnap

Sok blokk



Elkészültek a négyzetek a takaróhoz. Végül 45 kell, hogy elég nagy legyen. A kék és a lila közepűből van a legtöbb (10, ill. 12), a többiből változó mennyiség, mert maradék fonalakat használtam.A végére már eléggé elutam, de remélem, szép lesz, ha összeállítom, és a megajándékozott is örül majd neki. Készül hozzá egy nagy horgolt táska pamutból, abban szeretném átadni az ünnepen.
Sok régi fonalat fonalat elhasználtam, de majd csak a kész takarót mérem le.

4 megjegyzés:

Piszke írta...

Szép mennyiséget horgoltál, el is hiszem, hogy a végére kicsit unalmas lett. De biztosan nagyon mutatós lesz összeállítva is. A táska hozzá pedig extra ötlet és ajándék is egyben! A legeredetibb csomagolás. Akinek szántad nagyon boldog lesz tőle, mert látni fogja, a nagy szeretetet és gondosságot, amivel készült.

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz :) Nagyon szép lesz összerakva :)

Macus írta...

Köszönöm, lányok. Már el is kezdtem az összeállítást, de félre kellett tennem, ne szeretem csinálni. De van még két hetem. Elrendezgettem, hogy hogyan lesznek majd a színek, és jó lesz nagyon. remélem, a hét végre elkészülök az összeállítással és a táskával is.

Zsófi írta...

Szerintem is nagyon jó kis takaró lesz belőle. Vidám és világos. :-)

Az összeállítás menet közben könnyebb. Ha a színsémát előre megcsinálod és annak megfelelően horgolod meg a dolgot, akkor csak egy-egy szemmel/pálcával/sorral kell többet csinálni, ami elvész a blokkok között és még változatossá is teszi a horgolást (és kevesebb kilógó szál lesz). Egyben meg nagyon soknak tűnik és - nekem például - valahogy lassabb is. (Ugyanígy vagyok a kilógó szálak eldolgozásával is, menet közben valahogy gyorsabb, és sokkal egyszerűbb.) :-)