2010. április 24., szombat

Közös takarónk

Letelt a határidő és az utolsó blokkok is beérkeztek a héten, itt volt az ideje, hogy egy kis összesítést végezzek és elkészüljön a nagyképűen "statisztikának" nevezett valami. Igazából nem vagyok a számok embere, de a képeket nagyon szeretem, így hoztam is nektek egy kis szemléltetést, milyen sok gyönyörűség gyűlt össze nálam az elmúlt hónapban.
Mostanáig ebben a kosárban gyűjtöttem a blokkokat, gondosan vigyázva, hogy össze ne keveredjenek, mindegyiket a saját borítékjában. Ma kiürítettem a kosarat, Doma nyomban ki is használta a helyzetet, a borítékokat szépen félretettem, és összeírtam kitől hány blokk érkezett. Na, nem mintha a mennyiség számítana, csak úgy éreztem össze kell írjam :), a pontosság kedvéért. Majdnem fényképeket is készítettem róluk egyesével, de rájöttem, hogy ez azért már túlzás lenne, igaz?

Na, de nem húzom az időt, biztosan kíváncsiak vagytok, hány blokk érkezett.

34-en horgoltunk, összesen 180 blokkot!!!
Jöttek levelek Erdélyből és Kanadából is és Magyarországon mindenhonnan!
Minimum kettőt horgolt mindenki, de volt olyan, aki 12-t!

Ha jól számoltam, ez egy 12x15-ös takarót adna ki. 180x225cm. Szép nagy.

Arra gondoltam, két hét múlva szombaton, ebéd után találkoznánk az alapítványnál azokkal, akiknek kedvük és idejük van csatlakozni a takaró elrendezésének kialakításához és az összevarráshoz.
Kérlek írjatok, ha igen, és pontosítunk még.

Addig is itt van még egy kép, ahol nagyjából színek szerint vannak válogatva a blokkok:


 (A bal szélen azok vannak, amelyekek kissé vastagabb és nem egészen pamut fonalból vannak, a jobb oldalon, pedig a legtarkábbak :)
Nagyon szeretném, ha mindegyiket egy takaróba varrnánk össze, van valakinek arról tapasztalata, hogy nem baj-e, ha nem egyforma fonalakból lévőket összevarrunk? Vagy azokból készüljön egy kisebb takaró vagy néhány párna?

Ui. Azt elfelejtettem írni, csak az érdekesség kedvéért, ha már számokról volt szó, mert megszámoltam, hogy 210 e-mail ment ez ügyben oda-vissza köztetek és köztem :)

11 megjegyzés:

Piszke írta...

De jó, hogy feltetted ezeket a képeket! Jó látni egyben őket. :)))

Ez a szín szerinti elrendezés pedig valami csodaszép rendezett harmóniát mutat. :) Biztosan ilyen lesz a takaró maga is. :)

Karina írta...

Köszi a visszajelzést, ebben bízom én is!

Kicsoda írta...

Azert arra vigyazz, hogyha ennyi blokk kerul egybe eleg nehezkes lesz a tisztitasa. Lehet, hogy erdemesebb 2-3 db-ot varrni belolunk.
Csudaszepek egyutt a szinek!!!!!

Aledi írta...

Hú, de szépek! Ezt még kiválogatni sem volt semmi :)Olyan kíváncsi vagyok a végeredményre. (Azért a kosárban mosolygó Doma is igen kedves látvány:)

Annás írta...

Gyönyörű ez a sok színes blokk így együtt!!! Köszi, hogy megmutattad :)

kata (ribizlifoto) írta...

Fantasztikus !!!! izgatottan várom az összevarrást, és megyek ám kattintgatni, remélem nem szól közbe semmi! :))))
csodálatos így színek szerint szétszedve, és nemsemmi a statisztikai számvetés sem!
GOOD JOB, lányok-asszonyok! szépen összehoztátok, gratuk!
:))))))))

Julcsi írta...

A csudába! én teljesen elfeledkeztem erről a határidőről:(((((((((((

Natti írta...

Most próbálkozom másodszor kommentelni. Az előbb valami miatt nem ment.

- Csak ismételni tudom ám az előttem szólókat.
- Jandónak köszi az ötletért Karinának a bemutatásért.
- Mindenkinek gratulálok akik jelentkeztek a játékra és meg is csinálták a blokkokat.
- Nagy munka vár majd még az összeállítókra is... de szerintem örömmel megy majd a munka. Kitartást és szép időt kívánok arra a napra.
A GYEREKEK PEDIG BIZTOS ÖRÖMMEL FOGJÁK MAJDAN BIRTOKUKBA VENNI.
REMÉLEM NAGYON HASZNOS LESZ SZÁMUKRA.

Karina írta...

Nem is tudok mást mondani, mint, hogy köszi a sok bíztatást, és köszi még egyszer mindenkinek, aki értünk, az alapítványért "dolgozott". Nagyon aranyosak vagytok!
Julcsi, ha van készen blokkod, elküldheted még, ha szeretnél benne lenni. Ha gondolod, írj egy e-mailt.

Jandó írta...

Csodálatos, hogy ennyi összejött. Nagyon szépek, és jól mutatnak így együtt. Köszönöm a sok munkád. :) Biztos gyönyörű takaró lesz belőle.

Skippo írta...

Nagyon jó így együtt látni. Hú, jó sok összejött! :) Biztos nagy munka lesz összedolgozni. Akár lehetne szívárványszínű is. :)