2010. április 9., péntek

Elmaradtam mostanában

Kicsit késve mutatom a húsvétra készült kis tokokat, amiket a fiaimnak készítettem a nyuszi nevében:) De legalább készítettem nektek szép kinti fotót, hogy látszon is belőlük valami:
Ide kattintva még találhattok egy elpirult nárciszt is, az érdekesség kedvéért, az áprilisi Praktikában talált leírás alapján.
A blokkok most a szünet óta újra érkeznek, nemsoká letelik a határidő és akkor szervezni kezdem az összerakós délutánt. Tegnap volt alapítványunknál egy nagy leülés, mindenkinek nagyon tetszettek a blokkok, az ötlet, vittem párat mutatóba, hogy el tudják képzelni. Akadt vállalkozó kollega, aki segít legalább az eszmei munkában, a blokkok rendjének kitalálásában. Aztán szerintem hosszú estéken majd én fogom összeállítani, mert egy alkalommal már látom, hogy nem lehet készre varrni.
Esténként egyébként én is készítettem már néhány blokkot,de valahogy a fotózásukkal még el vagyok maradva. Szép hétvégét mindenkinek!!

5 megjegyzés:

Aledi írta...

Tetszik a szemes gomb ötlete : ) Jópofák nagyon, és szép a kép is. Valahogy nekem nincs türelmem szépen beállított fotókat készíteni, pedig babákkal aztán tényleg lehetne játszadozni.
Hú, olyan kíváncsi vagyok a kész takaróra!

Julcsi írta...

Nagyon jópofák:) Szégyenlős csigákra hasonlítanak:)

Karina írta...

Tényleg, ez a szégyenlős csiga, nagyon tetszik! Mi inkább űrlényekre gondoltunk először, bár a nagyobb a színe miatt békának indult, csak nem tudtam neki nagy gülü szemeket varázsolni:)

Piszke írta...

Egy biztos, megelevenedtek ezektől a szemektől. :)

Belinda írta...

Nagyon helyesek, és fiúsak is egyszerre. Gratula!