2010. április 10., szombat

Bemutatkozás

Sziasztok! Barbi vagyok, a felhasználó nevem Mephaela. Egy éve aktívan horgolok, köszönhetően az internetnek, ahol nagyon sok segítő videót találtam és leírást. Az első nagy löketet akkor éreztem magamban a horgolás iránt, amikor az egyik boltban megláttam egy horgolt felsőt, és rájöttem, hogy ilyet akár én is meg tudok csinálni! Nem fogok jópár ezer forintot kiadni érte, és még olyan is lehet, amilyenre én akarom, színben és mintában is. Mindig is szerettem kreatív dolgokat készíteni, úgy érzem ebben találtam meg magam. Van saját tervezésű mintám és persze olyan is amit mások leírása alapján készítettem. Bárkivel szívesen megosztom :)

Nagyon köszönöm a lehetőséget, hogy egy ilyen kreatív közösség tagja lehetek, és megpróbálok segíteni és ötlettel gazdagítani az oldalt :)

Pár kép a saját munkáimból :

(ez egy horgolt tök akar lenni Halloween-re :)

5 megjegyzés:

Belinda írta...

Ez a tök nagyon jópofa! Tényleg akkora, amilyennek látszik?

ihigabi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ihigabi írta...

Üdv itt! Én is új vagyok, de téged, meg a sapidat már láttalak a Ravelry-n. Nap nem múlik el, hogy meg ne nézném az ottani horgolmányokat.
Tök jó! Jó a tök!

Iza írta...

Nekem a kis bolerod tetszik. Nagyon vagány! De azért a tök sem elvetni való! :D

Barbara írta...

Köszönöm! A tök egy kisebb labda méretű lett. Örülök, hogy tetszik nektek. :)