2010. április 9., péntek

Megszűnik?

Ugye nem igaz, hogy a Catania fonal megszűnik?!
Délelőtt voltunk beszerezni a takarómhoz néhány újabb gombolyagot. Az egyik Röltex boltban egyáltalán nem találtam, amikor rákérdeztem, akkor mondták ezt az infót. Csak a buszon ülve jutott eszembe, hogy lehet hogy csak ebben a bolthálózatban szűnik meg.
Ha nem, akkor bajban leszek:( Levente kiszámolta, hogy mennyi van készen a takaróból: egyharmada-2 hatszög:) Szóval ha nem találok ilyen fonalakat, akkor bajban leszek.

6 megjegyzés:

Mágika írta...

Szia!
Két bolt/webáruház, ahol van:
http://www.rovidaru.com/index_elemei/termekek/redheart.htm
http://www.reatex.hu/store/index.php?main_page=index&cPath=3_101_565

Jandó írta...

A pesti reatex boltban ma voltam, és rengeteg színű és sok-sok darab Catania fonal volt. Vettem is belőlük párat. Úgyhogy talán nem szűnik meg, bár ezt nem tudom. És még olcsóbb is volt, mint nálunk.

Julcsi írta...

Mágika! Én is rákerestem és találtam is, csak információt nem találtam. Remélem csak rémhír:)))

Jandó! Hol is van az a reatex?:) Kiszámoltam,kb. mennyi fonalat használtam el eddig. Hát, kell még sok....

Jandó írta...

1183 Budapest, Felsőcsatári út 13. Sok volt még, talán lesz olyan, amilyenre szükséged van.

aniko66 írta...

Szerintem a Coats-kuckóban a legolcsóbb ez a fonal, ha 10 motringot veszel egy színből, akkor plusz kedvezményt kapsz! :) És nem utolsó sorban kedves, segítőkész a boltocska tulajdonosa!

Vike írta...

Coats-kuckót hol keressem? Neten vagy Pesten? Engem is érdekelne ez a fonal.