2010. április 26., hétfő

Vetélkedő 1. feladat - alkotások képekben

Itt vannak az elkészült művekről a képek. Nagyon köszönöm itt is mindenkinek, aki játszott az első fordulóban, és teljesítette a feladatot. Ehhez nem is akarok nagyon hozzáfűzni, hogy ne befolyásoljam senki véleményét. (Nekem mindegyik tetszik.) :)

Mindenkitől csak egy képet tudtam feltenni, ahol úgy véltem, a felhasználás is a leginkább látszik, ha a virág nem is annyira. Kettével vannak párban a képek, hogy ne legyen annyira sok. Remélem azért rendesen látszani fognak. (A párosítás teljesen véletlenszerű, nem összehasonlítás, hanem így fértek el leginkább, hogy mind teljes egészében látszódjon.) Karina, SzarvasMici és Timtom képe maradt csak egyedül, nem kivételezek velük :), csak kollázst küldtek, és így párban nem látszódtak volna. Minden képen megtalálható a készítő neve, ez alapján tudjátok beazonosítani.

Értékeljétek őket kedvetekre, bármilyen szempontból, pl. virág, szín, felhasználás, ... . Ki is emelhetnétek, amelyek legjobban tetszenek. Valahogy ezek alapján a hozzászólások alapján próbálom majd megtalálni a 3 legjobbat. Végső összesítés a vetélkedő végén lesz csak (5 feladat).

Résztvevők: Insh, Hencsilli, Micuska, Belinda, Natti, Heni, Eli, Piszke anyóca, Cecii, SzarvasMici, Picinyszépségekotthona, Gabella, Bemka, Aledi, Iza, Krisztina, Karina, Timtom, Mesi, Eta, Ihigabi, Aniko66, Rózsaszín Pöttyök. (Aki játszott volna,m de sajnos időhiány miatt nem készült el: Altair, ZsuzS. Giráról pedig nem kaptam semmi hírt.) Az első kép Nattié, csak nem nagyon látszik a felirat.

Sajnos úgy látom, nem lehet őket kinagyítani, nem tudom miért. Mostanában ezt csinálja velem. De azért látszik talán így is.

23 megjegyzés:

Zsófi írta...

Engem kihagytál...
:-(

Eta írta...

Nagyon szépek. Köszi a munkád.

Jandó írta...

Rózsaszín Pöttyök, hú, nagyon bánt. Képzeld, eltűnt a leveled, és azok alapján csináltam. Át tudod gyorsanküldeni, és rögtön fel is teszem. Nagyon bocsánat.

Hencsi - bneheni írta...

Jaj, de jóóók :):):):)

Húha, értékelni is kellene? Nem is tudom, annyira más és más mindegyik, és mind szépséges.
Ha a nekem tetsző legszebb hármat kellene választanom, akkor az nem fontossági sorrendben Mesi (a szép harmonikus színei miatt), Anikó66 (mert gyönggyel is kombinálta), és-és-és nem tudok dönteni Karina, és SzarvasMici között :):):):):) De mind-mind tetszik :)

És milyen érdekes, hogy mi Henik mindketten lámpában gondolkodtunk :):):):):):) vagyis hogy csak mi gondolkodtunk lámpákban :):):):):)

ihigabi írta...

Véleményem szerint a legfantáziadúsabb Timtom viráglabdája. Kivitelezésben SzarvasMici a nyerő. Összetettben pedig Aniko66 munkája tetszik a legjobban.
Mindenkinek gratula!

Karina írta...

Kedves Dóri!
Eőször is, KÖSZÖNJÜK, hogy így összeszedted a képeket, szerkesztetted és felraktad ide, főleg vacakoló géppel, nem kis munka lehetett! Kár, hogy a szervezés miatt Te most kimaradsz a játékból, nem akartál beszállni?
Mindenki nagyon szépet készített szerintem, de az én 3 kedvencem, szintén a színek harmóniája és az ötletesség alapján: Cecii, SzarvasMici és Timtom.
Akkor most már mi is megmutathatjuk a blogjainkon az alkotásokat? Én már megyek is!

Zsófi írta...

Nekem nagyon tetszik az összes, hihetetlen, hogy mindegyik más. :-)

A körítések közül Aledi táskája a favoritom, nagyon csinos. :-)

És mindenképpen a gyűrűmre szavazok, mert annyira imádom - azóta is ezzel idegesítek mindenkit (ugyanis csörög). :-DDD

micuska írta...

Csatlakozom Karina köszönetéhez.
nekem Heni lámpája tetszik így első ránézésre. Másodszorra pedig nem nézek oda, mert akkor nem tudok dönteni.;-)

Gabella írta...

Nekem a gyűrű a kedvencem!

A második nálam Karina hajpántja, utána tovább nem tudom! :-)

aniko66 írta...

Én is köszönöm, hogy felraktad a fotókat! Csak ámultam a sok ötleten és meging nagyon irigykedtem a lányos anyukákra! (Két nagy fiam van! :( De ezt a görbülős szájat csak ilyenkor használhatom! :)) Nekem - sorrend nélkül - Bemka, Aledi és Belinda virága tetszett... Nem irigyelm a zsűrit! :)

Kriszta írta...

Szebbnél szebb, és ötletesebbnél ötletesebb alkotások születtek, nagyon ügyes volt mindenki!! :)

Natti írta...

Nekem is tetszik mindenki munkája.
Milyen jó, hogy ennyien szeretünk horgolni és egyben játékokban is részt venni ...pedig biztos sok dolgozó anyuka is van közöttünk.
ÉN MINDENKIT ELSŐ HELYRE SOROLOK!!!

További jó játékot kívánok .

Jandó köszönjük a lehetőséget.

Hencsilli írta...

Mindegyik szép lett. Ez tényleg tök jól jött ki, hogy mi Henik lámpában gondolkodtunk :D Úgy látszik egy rugóra jár az agyunk :):):)
Készítettem még karkötőt és sapidíszt is, de a lámpadíszt választottam a blogra. Nagyon jól mutat a konyhában, ideje volt már a szaloncukrokat lecserélni :P
Az én három szavazatom: Aniko66, Ihigabi és Mici.

Belinda írta...

Nagyon szépen köszönöm, Jandó, a munkádat (meg a küzdelmedet a technika krampuszával:). Nehéz választani, mert ügyes ötletek születtek (és ez még csak a kezdet:).
Az én hármas befutóm: Mici, Cecii és Micuska (vele egy rugóra járt az agyunk:).

Dodie írta...

Az enyémen nem nagyon látszik, de egy kitűző :D Majd ha nem felejtem el teszek fel képeket a blogomba :) Én Karina virágára szavazok, az ragadta meg elsőre is és másodikra is leginkább a pillantásomat :) Mert lehet, hogy nem annyira sima és egyenletes, de nekem pont az tetszik benne, hogy kicsit olyan mint három szirmait bontogató rózsa :)

Aledi írta...

Jaj, de szépek! Mindegyik nagyon tetszik, nehéz összehasonlítani őket, hiszen ahány annyiféle.
De, ha választani kellene, nekem Mesi tavaszi színű alkotása a favorit. Aztán Belinda, Cecii, Mici...meg a gyűrű, meg a nyaklánc, meg a hajpántok, meg a lámpák... :)

Mesi írta...

Köszönjük a játékot és a sok munkát vele! Csinálni is jó volt és most nézegetni is a sok szépséget.
Én Aledire szavazok, gyönyörű, harmonikus a táskája és Micuska pelerinjére, tetszik, hogy gombnak használta.
De tetszenek a gyűrűk is, a lámpa, és igazából mindegyik.
Jó volt játszani, várjuk az új fordulót :)))

Gabella írta...

Úúúúúúgy várom a következő fordulót!

Zsizsa írta...

Jaj, de nagyon szépeket csináltatok! :-)
Irtó nehéz választani, csak egyet mondok én is, Heni lámpája nagyon-nagyon megfogott, egyszerűen gyönyörű. A többi közül meg nem tudok választani, mindegyiknek megvan a maga varázsa, gratulálok az alkotóknak! :-)

Cecily írta...

Tyűha,nagyon szép lett mindenkié!Tényleg nehéz eldönteni,hogy melyik a legjobb,de Mesié és Karináé szerintem nagyon színesek-mókásak,Timtom labdája pedig kétségkívül nagyon kreatív.
Gratulálok mindenkinek!;)

KicsiKató írta...

Mind nagyon tetszik, de Aniko fekete virágos nyaklánca és Karina virágai vitték a pálmát (khm, elég távol áll egymástól a két stílus, de akkor is:))

Jandó írta...

Köszönöm, kedvesek vagytok. :) Tényleg elbíbelődtem vele egy darabig, de öröm volt nézegetni a sok szép elkészült darabot. Közben meg mindig észrevettem rajtuk valami új részletet.
Nekem is mind nagyon tetszik, és különlegesek.
Tényleg jó, hogy a két Heni egyre gondolt, mosolyogtam is rajta.

Karina, nem rossz, hogy kimaradok. Előre játszok, kipróbálom, hogy tényleg kivitelezhető-e, amit kigondoltunk. Próbának meg pont jó vagyok, mert azért nem vagyok a toppon horgolás ügyileg. :) Majd megmutatom, mire jutottam vele.

Köszönöm az értékeléseiteket.

Timtom írta...

Sziasztok!

Olyan izgalommal vártam, hogy ki mit hoz ki a kisvirágból:)
Gyönyörű dolgokat alkottunk! :)

:)Köszönöm Lányok! :)
Nem is reméltem, hogy a viráglabdámnak ekkora sikere lesz :)
Két fiam mellett adódott, hogy a csajos holmikat elfelejthetem, s mivel labdára mindig szükség van, így kerekedett ki az ötletem.

No de én is leírnám a kedvenceimet:
- Mici kalapja a befutó nálam (lehet, hogy én is gyártok majd egy ilyet tűpárnának? :)
- Cecii karkötője passzol hozzám, így hordanám is
- Mesi virágfüzérje meg a tavaszias színeivel fogott meg

Izgatottan várom a következő feladatot :), de szerintem ezzel nem vagyok egyedül :)