2010. április 25., vasárnap

Bemutatkozás

Sziasztok, ruju vagyok. Nem mondhatnám, hogy régóta olvaslak titeket, mert csak a napokban találtam ide (köszi NH-né!), de azonnal kedvenceim lettetek. Két gyerekem van, egy majdnem hétéves fiú és egy 7 hónapos kislány, aki miatt aztán már - számomra - merőben új dolgokat is horgolok, mint pl. kisruhák, cipők, játékok, csörgők, csatok (bár a haja még hiányzik hozzá).

Nagyon sajnálom, hogy a takaró készítésében nem vettem részt, de mire eljutottam hozzátok, már nem lett volna értelme belevágni, mert még ha sikerült is volna időben legalább egy blokkot készíteni, akkor sem jutott volna el hozzátok, mivel Németországban csücsülök.

Itt egy link, ahol megnézhetitek azokat a munkáimat, amikről készítettem fényképet. Ezek a közelmúltban készültek. A többiről nincs fénykép, és már azt hiszem, nem is lesz, mivel majdnem mindent továbbajándékozok a család nőtagjainak. http://picasaweb.google.com/rujublogja/Horgolas##

Hogy mennyire leszek aktív tagja a közösségnek, még nem tudom, mivel a 7 hónapos és 7 éves mellett még dolgozom is, angolt és magyart tanítok. Mindenestre igyekszem majd hasznossá tenni magam :-). És persze köszönöm a lehetőséget.

10 megjegyzés:

Natti írta...

SZia Ruju!

Örülök Neked.
Jó, hogy itt vagy.
A munkáid egyszerűek, nagyon ötletesek és persze gyönyörű mind.
Lopok egy-két ötletet ha lehet...

Natti írta...

SZia Ruju!

Örülök Neked.
Jó, hogy itt vagy.
A munkáid egyszerűek, nagyon ötletesek és persze gyönyörű mind.
Lopok egy-két ötletet ha lehet...

ruju írta...

Szia, persze, csak nyugodtan, ezért vagyunk itt, vagy nem? :-) Egyébként igazad van, szeretek nagyon egyszerűen horgolni, komolyabb minták nélkül.

Karina írta...

Kedves Ruju!
Isten hozott ebben a kreatív és klassz csapatban! Remélem jól érzed majd magad velünk.
A piros, áttört mintás sapi leírása nagyon érdekelne, bár lányom nincs, de nagyon tetszik :)

picinyszepsegekotthona írta...

Igazén szépek amiket késztettél, örülök, hogy te is csatlakoztéla csapathoz!

Macus írta...

Nagyon tetszenek az alkotásaid, a pici lány tüneményes!

Iza írta...

Nagyon szép dolgokat horgoltál. Nekem a játékok tetszenek a legjobban (ennivaló az "elzárt" méhecske)mert most inkább ezekre vagyok ráhangolodva, de a ruhácskák is nagyon szépek.

Nils Holgersonné írta...

Oo, bar fogalmam sincs, hogyan koszonheted nekem, hogy idetalaltal, de mindig annyira meghatodom, ha barhol megemlitenek!! :))))))))))

ruju írta...

Mert egyszer valahogy valahol véletlenül a nevedre klikkeltem (ja, tudom, nálam, és azt hittem, így lehet e-mailt írni egy felhasználónak és pont a te neveddel próbáltam ki, hjaj). És akkor volt ott egy lista a horgo-blogolókkal meg a blogcím, belenéztem, és azóta is csak ámulok és bámulok :-D

Babi néni írta...

Nagyon jó ötletek, nem lehetne például az ablakdíszről és a fodros sapiról leírást kérni? :o)