2010. április 24., szombat

Képek



No, most ugrik a majom... Vajh, sikerül-e képet tenni?

Tehát: a sapik (a balalsó csíkos még nincsen kész, 3-4 sor még kell hozzá, meg a jobbalsóhoz is, ami ugyan már kész volt, de a mosástól összement egy kicsit, a nagylány sapija meg egy kicsit kicsi, azaz rövid, de nem enged hozzáhorgolni, mert neki így tetszik, és így legalább a copfja is elfér alatta, a kétszínű meg kifejezett kívánságra készült, de bevallom, nekem nem annyira tetszik a színkeverés).

Gyorsan megkerestem a táskát is, és lefényképeztem. Az volt a legelső munkám, szerintem ahhoz képest egész jó lett. Hozzátettem a sapit is, direkt ugyanazon fonalakból készítettem őket.

Izé, nem sikerül a szöveg után illeszteni a képet, hiába kattintgatok ide-oda, valaki segítene?

És akkor még egy kérdésem lenne, ti hogyan csatlakoztatjátok az új színű fonalat az előzőhöz? Nekem nemigen megy szépen, de biztosan van valamilyen jó módszer erre.

Köszi!



2 megjegyzés:

Natti írta...

nekem mindegyik tetszik...a táskás együttes csuda jó...

Zsizsa írta...

Köszi! :-)