2010. április 7., szerda

Végre, végre!



Sziasztok horgolósok!
NAGYON NAGY örömömre szolgál, hogy rátaláltam erre a horgolós közösségre. Jandónak külön köszönet a kedves levélért. A horgolásba akkor szerettem bele, amikor anyukám pár éve fehér horgolt díszekbe öltöztette a karácsonyfát. Angyalkákat is készített. Akkor azt gondoltam, nekem ez- ilyen szépen kivitelezve- biztos nem menne. Anyu is ezen a véleményen volt, mert kezdetben tényleg béna voltam. Aztán a youtube-on megnéztem rengeteg videót és lépésről-lépésre elsajátítottam az alapokat.
Most éppen a csajos táskákkal estem szerelembe.
Itt van pár belőlük.

A blogolás egyelőre homály számomra, de így volt ez a horgolással is. Majd belejövök.

Gabi

8 megjegyzés:

Macus írta...

Fantasztikusak a táskák!! Hol találtál rájuk??

Iza írta...

Ez igen! Nagyon tetszenek a táskáid!Engem is érdekel, hogy hol bukkantál rájuk.

Marcsi írta...

Szuper jól néznek ki!!!
Milyen fonalat használtál?

Amelie írta...

Ezek remekül néznek ki. :) Engem is érdekelne a leírása, esetleg videó, ha a youtube-on bukkantál rá. :)

micuska írta...

Nagyon tetszenek. Főleg a "csipkés". Kapunk leírást?

Nils Holgersonné írta...

szia, nekem is nagyon tetszenek a taskaid! van bennuk beles, vagy eleg a fonal tartása? nagyon gondolkodom en is egy taskan...

Mesi írta...

Csak azt írhatom, amit a többiek: nagyon tuti táskák. És kíváncsian várom a válaszod a kérdésekre is! Kedvcsináló képek...

ihigabi írta...

Örülök, hogy tetszenek a kis szerelmeim. A táskák mintáit egytől-egyig a ravelry-ről szedtem le, mindegyik angol nyelvű. Aki még nem regisztrált, tegye meg most!!
A két natúr színű táska egy lebontott gyapjú pulcsiból van. A kis cirmi pedig akrilból készült. Elég vastagok is, jó a tartásuk, de béléssel válnak majd teljessé. Most tanulok az új gépemen.

http://www.joann.com/static/project/0404/PA00143.pdf

http://www.coatsandclark.com/NR/rdonlyres/C3BD04A6-D3F5-4778-8BC6-08763A7B9126/117009/WR1825.pdf

http://www.caron.com/projects/ss_paints/ssp19_arizona_purse.html