2010. április 21., szerda

Lepkés sapka és csatok, kitűzők

Kicsit elmaradtam a horgolmányaim bemutatásával. Most egyben pótolom őket. :)

Kislányomnak készült egy sapka, ami eredetileg lepkésnek van írva, de szerintem masnisnak is simán elmegy. Nagyon egyszerű elkészíteni, és szerintem mutatós. Végig egyráhajtásos pálcákból áll, a lepke résznél vált csak láncszemekre, amiket az utolsó sorban középen össze kell fogni. Az utolsó sor rövidpálcákból áll.

Az eredeti mintát itt találtam, de kis átalakításra szorult a méretek miatt. Érdemes megnézni a blogot, mert csupa klassz minta van rajta.
Készültek csatok is, sok-sok színben. Úgy látszik Kökörcsinnel hasonló ötletünk támadt, mert ő is csatot készített virággal. Ennek azért is örültem, mert hiába tűnik első hangzásra ugyanannak, mégis teljesen más a végeredmény. :)
Két egyszerű kitűző. Megszerettem mostanában a horgolt alap és gomb kombinációját.
Végül egy újabb nagyimintás sapi, csak más színben a sógornőm kérésére.

13 megjegyzés:

kökörcsin írta...

Nagyon szépek!

Macus írta...

Olyan aranyosakat készítettél megint!

Aledi írta...

Nagyon jó ez a sapi. Én is rátaláltam a neten, és már ott nagyon tetszett. Különleges.
Tetszenek a horgolt-gombos dolgaid.

Skippo írta...

Szépek. A lenti sapi különösen tetszik, a tavszi - sajnos most ritkaságszámbamenő - napsugarat juttatja eszembe. :)

tHs írta...

ezt a saokát én is elkészítem az tuti. Nagyon tetszik :)

Piszke írta...

Szépeket alkottál! Szerintem nyugodt lélekkel átsorolhatod magad felsőbb kategóriába - ha még eddig nem tetted volna meg. :)
Csatot én is készítettem már, de ez a gombos megoldás igazán bájos. :)

Jandó írta...

Köszönöm. Igazán örülök, hogy tetszenek nektek. Jó, hogy tudtam valami újat a sapival. :)

zazálea írta...

Tetszenek bizony, a sapka is, a csatok is, de még a gombok is! nagyon szép gombok....

elina írta...

A sapka csucs szuper...es a kituzok! Alomszepek:-)

micuska írta...

Jaj de szépek! De akkor mi lesz a kertemmel? Én is gombolkodom mostanság, csak én bevonom a horgolmánnyal (még titok).

Mesi írta...

A sapi is tetszik és a gombos csatok is. Azt hiszem jövőre én is csinálok ilyen sapkát. Nagyon kedvcsináló :)
Milyen fonalat használtál?

Szentpyr írta...

Imádom ezt a sapit! köszönöm!:)

Jandó írta...

Köszönöm nektek is. :)
Micuska, ez nagyon izgalmasan hangzik, kíváncsi leszek rá.
Mesi, sima műszálas fonal, puha, nem szúr és rugalmas. Nekünk eddig ez vált be legjobban, ha furának is tűnik.