2010. április 29., csütörtök

Vetélkedő - 2. feladat

Itt is a vetélkedős játék 2. feladata: MOBILTARTÓ készítése

- mindegy, hogy milyen telefonra készül
- mindegy, hogy milyen fonalból, színekből, díszítéssel v. anélkül
- - mindegy milyen fazon, minta

Akinek segítségre van szüksége, meg tud nézni egy korábban ide feltett remek leírást, Eta jóvoltából. (Ez alapján még nekem is ment.)

Már alig várom az újabb remek alkotásokat. Biztos most is csupa különlegesség kerül ki a kezeitek közül. :)

Kép elküldési határideje: most is 2 hét, azaz május 12. szerda

17 megjegyzés:

Aledi írta...

Ó, jaj, itt már nem lehet megúszni a horgolást :) Én is nagyon kíváncsi vagyok.

Mesi írta...

Jelentkezem! Én lennék az első? :o))

Mesi írta...

majdnem... :o)

aniko66 írta...

Ez is jó kis "nőcis" feladat! Akkor hajrá!

elina írta...

Hu ez a feladat nagyon jo:-) vegre kretivkodhatok benne:-DDD

Natti írta...

Én is itt vagyok, ragyog...
Mobiltartóra fel!!!!ha..ha..ha..

Natti írta...

Az előbb elfelejtettem, magunk féle mobiltartó is lehet, vagy a leírás szerintit kell elkészíteni?

Piszke írta...

Ugye jól gondolom, hogy nem kell külön jelentkezni a feladatokra? :) Csak az egyértelműség kedvéért kérdezem, no meg azért mert hétfőtől nem leszek otthon és gépközelben sem. :(

Jandó írta...

Nem kell jelentkezni, boccs, nekem egyértelmű volt. Aki jelentkezett múltkor, az részt vesz a vetélkedőn, ami 5 részből áll.

Natti, nem kell a leírás szerint. Azt csak azok kedvéért írtam, akik azt sem tudják hogy kezdjenek hozzá (ha egyáltalán van ilyen). Teljesen mindegy, hogy milyen lesz, csak mobiltartó legyen.

Örülök a lelkesedéseteknek, és hogy tetszik a feladat. :)Köszönöm.

picinyszepsegekotthona írta...

Hú én már neki is kezdtem! Nem is olyan könnyű mint elsőre gondoltam. Lehet csak azért mert még sosem csináltam? De nagyon tetszik a feladat!! :D

Zsófi írta...

Ugye lehet tágan értelmezni a mobiltartót? ;-)

Timtom írta...

Hajaj.... kattog az agyam rendesen, s lassan a horgolótűm is :D Még úgysem volt mobiltartóm :)

Hencsi - bneheni írta...

Meglátta a félkész mobiltokot a lányom barátnője, és megkérdezte, hogy mennyiért adnám el, mert Neki úgy tetszik :):):):)
Hát persze, hogy ingyen megkapja, szóval most még iparkodhatok is, hogy hétfőn be tudja vinni a lányzó a suliba :):):):)

Jandó írta...

Egyre kíváncsibb vagyok ezekre a készülő mobiltartókra. Jó titeket olvasni. :)
Rózsaszín Pöttyök, persze, hogy lehet tágan értelmezni.

Belinda írta...

Hát én tulajdonképpen már az 1. fordulóban teljesítettem a 2. fordulós feladatot, de persze nem hagyom annyiban a dolgot! :)

ruju írta...

Csak azoknak ér, akik az első fordulóra jelentkeztek? Én arról lekéstem, de szívesen csatlakoznék :-(

cskata írta...

kicsit lemaradtam az előző fordulókról,de ehhez a mobiltartós dologhoz én is csatlakoznék.