2010. április 19., hétfő

Játék határidő és névsor változás

Egy kis közérdekű dolog.

A virág készítős játék határideje most vasárnap du. 2 óra. Elnézést, hogy eddig nem írtam le pontosan. Kérlek titeket, hogy addig küldjétek el nekem e-mailben a munkátokról készült képet. Addig itt a blogon ne mutassátok meg, igyekszem majd együtt feltenni. Remélem így izgalmasabb és korrektebb a játék. :) Aki nem tudja elküldeni a határidő végéig a képet, az sajnos kiesett a többi fordulóból is. (Egyelőre 5 forduló van tervben, az esetleges folytatást majd még meglátjuk.)

A tagok listáját frissítettem, és változtattam is rajta. Remélem így jobb lett és kevesebb helyet foglal. Ha bármilyen észrevételetek van, hibát láttok, kérlek szóljatok. (A bloglista még nem frissült teljesen, de igyekszem mielőbb azt is változtatni.)

5 megjegyzés:

Gabella írta...

Szerintem jó így a lista! Alig várom a következő fordulót! :-)

Babi néni írta...

Szép lett, tényleg áttekinthetőbb. :o) Már akartam régebben is írni, hogy ez a szép világos háttér is nagyon tetszik.

Jesszus, akkor bele kell húznom! :oP

Eta írta...

Most olvastam, hogy nem kellett volna megmutatni itt a virágot, de én ezek szerint elkapkodtam. :o( Remélem, lesz időm újat készíteni vasárnapig.

Natti írta...

Én már küldtem neked mail-ben, megkaptad a képeket?

Jandó írta...

De jó, hogy ti is jobbnak látjátok így :)
Altair, még bőven van idő. Neked meg tuti nem lesz gond az elkészítése.
Eta, semmi baj. Ha nem lesz időd, akkor kérlek ezt küld el nekem, csakhogy meglegyen külön is.Jó lesz így is.
Natti, sajnos nem kaptam meg. Nem tudom mi lehet. Megpróbálnád újra?