2010. április 13., kedd

Bemutatkozás - Mágika

Sziasztok!
Farkas Ági vagyok. Két csemetével itthon.
A blog indulása óta olvaslak Titeket. Rá-rácsodálkoztam egy-egy szépséges műre.

A blog indulásával egyidőben kezdtem - újra - horgolni. Nagymamámtól tanultam, aki horgolt, kötött, hímzett, varrt felváltva, valamin mindig dolgozott. Én pedig figyeltem. Akkor csak egy-két blokkot csináltam, a magam örömére és hogy elbüszkélkedhessek a művemmel a Nagymamámnak. Aztán sokáig eszembe sem jutott a kézimunkázás.

Amikor az első gyermekünket - Csengét - vártam, akkor rengeteg kreatív dologba kezdtem: dekorgumi, üvegfestés, papír és filc képek, albumkészítés és horgolás. Egy takarót kezdtem horgolni, nagyikockákból. Aztán amikor rájöttem, hogy közel 300 blokkot kell megcsinálnom, akkor feladtam.

Lassan már a második gyermekünk - Csongor - is járni kezd... és én újra kreatívkodni kezdtem. De csak a horgoláshoz fogtam hozzá.

Elsőként Csongor kapott egy mamuszt,

majd Csenge is.
Óóóriási sikerélmény volt. Hogy nekikezdtem, - aránylag gyorsan - befejeztem... és úgy néz ki a végeredmény, mint a leírásban. :-)
Aztán elkészítettem a virágos sapit. Mostmár több példányban is. :-)

Amit szeretnék, hogy a gyerekeimnek játékokat tudjak csinálni. Két maci - Pozi és Negi - el is készült. Negit már 1-2 hete nyuzzák a gyerekek. Pozi ma kapta meg a füleit, Csongor már meg is szeretgette.

Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogra. Végre egy jó magyar nyelvű horgolós lap! :-)
Remélem, hogy ha szükségem lesz rá, akkor tudtok segíteni és remélem, hogy én is segítségére lehetek annak, aki rászorul. És remélem, hogy az itt látott sok-sok ötletet lesz időm megvalósítani. :-)

9 megjegyzés:

bemka írta...

Isten hozott közénk :)

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz :)
A mamuszok nagyon jól sikerültek!

Piszke írta...

Mágika, jó hogy itt vagy! Légy üdvözölve! Nekem a maci fizimiskája nagyon bejön. Írnál róla részletesebben? Előre is köszönöm!

Aledi írta...

Jó, hogy jöttél. A játék horgolás engem is nagyon érdekel.

Nils Holgersonné írta...

jajj, a jatekok nekem is a gyengeim! Az a maci nagyon biztatoan nez ki! :) es a mamuszkak is, vegre kicsit mas, mint a mary jane :) (ez nem leszolas, nekem is van otthon egy par belole, meg tervezek is meg, de olyan jo ugyanarra tobbfele megoldast latni)

Mágika írta...

Sziasztok. Köszönöm a kedves szavakat.

Zsófi írta...

Ha még nem adtad fel teljesen a takaró ötletét:
Az angolszászoknál van egy olyan mozgalom, hogy "napi egy blokk". Ilyenkor roppant hasznos. :-)

Saját tapasztalat: a színek kiosztását viszont érdemes megtervezni, mert ha a végére hagyja az ember az összeállítást, akkor elmegy az élettől is a kedve - ha folyamatosan minden blokkját összedolgozod, akkor pedig belefér a napi fél-egy órába. :-D

Mágika írta...

Köszönöm.
De a 4-4,5 évvel ezelőtt elkészített kb50 blokkot végül kidobtam. Úgy láttam, hogy úgysem lenne időm befejezni. :-)
Azóta csináltam egy 132 5,5*5,5cm-s blokkból álló poncsót. Még beszegem, aztán közkinccsé teszem.

Piszke írta...

Mágika, a maci leírását meg tudod adni nekünk? Úgy látom többünknek is felcsillant a szeme a lehetőségre :D