2010. április 16., péntek

Bemutatkozom - aniko66

Sziasztok!

"Kukkolóból" előléptem blog-taggá, s most Dóri kérésére pár sorban bemutatkoznék. Két fiatal felnőtt férfi anyukája vagyok, így három férfi ember mellett (és a két kutya-lány) próbálok időt szakítani kedvenc hobbijaimhoz - így a horgoláshoz is. Rajongója vagyok minden kézműves dolognak, szeretem a míves darabokat a közelembe, s ha még használati funciója is van, az már igazi élmény a számomra. Amit csak lehet, kipróbálok - így nemrég megtanultam gyöngy ékszereket is készíteni. A harmadik nagy szerelem a keresztszemezés. Láthatjátok, nem szoktam unatkozni. Szeretném, ha bekukkantanátok a blogomba: aniko66.blogspot.com - megnézni azokat, amikről most csak "beszélek".
Elkapott a gépszíj, most lázasan készülök a virág-projektre! Remélem, minél előbb tudok mutogatni is nektek!
További napfényes hetet kívánok nektek, nekem meg sok-sok inspiráló bejegyzést és fotót tőletek!

2 megjegyzés:

fxtina írta...

Üdv. itt! Én is nem régen csatlakoztam a Horgo-blogra. Szép a blogod és a munkáid is.

Hencsi - bneheni írta...

Szia Anikó! :):):):)