2010. április 14., szerda

Nagyikocka-medál



Hétvégén horgoltam ezt az apró medált. Mindössze 3x3cm az egész :)
Egyszerű nagyikocka a mintája, a szélét még egy sor rövidpálcával körbehorgoltam, hogy jobb tartása legyen. A gyöngyöket is az utolsó körben horgoltam rá, bár már a legelején fel kell fűzni őket, mielőtt nekikezdenénk a horgolásnak.
Anchor Artiste 20-as horgolócérnát és 0.6-os tűt használtam.

Szerintem nagyon egyszerű elkészíteni, csak azt kellett megszoknom, hogy ilyen vékony fonallal dolgozom.

8 megjegyzés:

Gabella írta...

De jó ötlet!

Wattacukor írta...

Ez beza gyönyörű!!! :)

Barbara írta...

Nagyon szép lett! :)

Névtelen írta...

Szép lett és milyen jó ötlet!!

ihigabi írta...

Egyszerű és nagyszerű!

Annás írta...

Köszönöm a dicséretet, jólesett :)

micuska írta...

Ó, de szép! Épp ötletre vágytam a névnaposaimnak.

Annás írta...

Remélem, tetszettek az ünnepelteknek a medálok :)